“Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε προχωρημένες συζητήσεις, Δήμος Καλαμάτας, Περιφέρεια, ΤΕΡΝΑ. Έχουν αναλάβει οι ίδιοι να εκπονήσουν μια μελέτη αποκατάστασης”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος ερωτηθείς για την εξέλιξη του θέματος με την αποκατάσταση της Μαραθόλακκας. Όπως εξήγησε, το κομπόστ που αυτή τη στιγμή ωριμάζει στη Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων στην Καλλιρόη θα διατεθεί προς αποκατάσταση της πρώην χωματερής. Διευκρίνισε ότι ένα μέρος των απορριμμάτων που παραμένουν σε “μπάλες” ενδεχομένως να μεταφερθούν στη Μονάδα της Καλλιρόης, όμως ο υπόλοιπος όγκος απορριμμάτων θα παραμείνει στο σημείο και θα αποκατασταθεί.








