ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τροχαίο έξω από τον ΟΑΕΔ στο Ασπρόχωμα: 21χρονη σπουδάστρια διασωληνώθηκε στη ΜΕΘ

ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΔΙΝΕΙ Η ΝΕΑΡΗ ΚΟΠΕΛΑ-ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΜΙΣΘΗ ΣΤΟ ΚΑΤ ΛΟΓΩ ΤΙΣ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ

Ακόμα ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα συνέβη χθες το απόγευμα έξω από τον ΟΑΕΔ στο Ασπρόχωμα, όταν κάτω απο αδιευκρίνιστες συνθήκες μια 21χρονη σπουδάστρια παρασύρθηκε από διερχόμενο όχημα. Η κοπέλα τραυματίστηκε σοβαρά και διακομίσθηκε στο Νοσοκομείο Καλαμάτας, όπου και νοσηλεύεται διασωληνωμένη στη ΜΕΘ. Τις επόμενες ώρες, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται να διακομισθεί στο ΚΑΤ, λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής της.

Πρόκειται δυστυχώς, για ένα ακόμα τροχαίο με θύμα σπουδάστρια, σε έναν δρόμο-καρμανιόλα, που μας θυμίζει το θανατηφόρο τροχαίο το 2017, Δεκέμβριο και τότε, με θύμα την 23χρονη σπουδάστρια Βίκυ Λυμπεροπούλου. Η τοπική κοινωνία είχε τότε συγκλονιστεί από τον τραγικό τρόπο που έχασε τη ζωή της μια νέα κοπέλα, με τις διαμαρτυρίες των σπουδαστών έντονες αλλά και των κατοίκων του Ασπροχώματος, που ζητούσαν λύση ώστε να περνούν με ασφάλεια τον δρόμο. Τότε είχε προταθεί να γίνει πεζογέφυρα στο σημείο, λύση που όμως απέρριψε η τότε δημοτική αρχή Νίκα κάνοντας λόγο για κοστοβόρα λύση ύψους 300.000 ευρώ, αλλά και για πολεοδομικούς λόγους που καθιστούσαν απαγορευτική μια τέτοια λύση, αντιπροτείνοντας νησίδα με φανάρι. Στη λύση αυτή είχε καταλήξει ο Δήμος Καλαμάτας, ωστόσο έως σήμερα δεν έχει γίνει ακόμα η παρέμβαση ασφαλείας με το φανάρι. Το θέμα του συγκεκριμένου δρόμου είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας.

Χθες ένα ακόμα σοβαρό τροχαίο ήρθε να επιβεβαιώσει οτι ο συγκεκριμένος δρόμος είναι επικίνδυνος για πεζούς και πως άμεσα και χωρίς καθυστέρηση πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις, πριν θρηνήσουμε και άλλα θύματα. Ένας δρόμος χωρίς πεζοδρόμια, με τους οδηγούς να αναπτύσσουν ιλιγγιώδεις ταχύτητες παρά το γεγονός οτι διασχίζουν κατοικημένη περιοχή, και τους πεζούς να κάνουν το σταυρό τους για να περάσουν  απέναντι. Από το 2017 έως σήμερα έχουν περάσει 4 χρόνια. Δυστυχώς, η λύση της πεζογέφυρας που απορρίφθηκε, ήταν η πιο ασφαλής λύση. Οπότε καταλήξαμε σε ημίμετρα. Όμως και αυτά πότε εκτιμάται ότι θα μπουν; Πόσο καιρός πρέπει ακόμα να περάσει για να μπει ένα φανάρι και να γίνουν κάποιες στοιχειώδεις παρεμβάσεις ασφαλείας; Να μπει χαμηλό όριο ταχύτητας που να τηρείται, να μπουν ενδεχομένως “σαμαράκια” στο οδόστρωμα, να ενισχυθεί ο φωτισμός τη νύχτα, το πολυαναμενόμενο και πολυσυζητημένο φανάρι, με τη νησίδα. Πόσοι πολίτες θα πρέπει να σκοτωθούν ή να τραυματιστούν σοβαρά για να ξεκολλήσουν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες;

Μαίρη Περδικέα

 

Διαβάστε και αυτά:

Συγκλονιστική “βουβή” διαμαρτυρία στη μνήμη της Βίκυς Λυμπεροπούλου

Η πεζογέφυρα στο Ασπρόχωμα και οι αγκυλώσεις

Φανάρι για πεζούς στη διάβαση στο ύψος του ΟΑΕΔ στο Ασπρόχωμα

Νίκας: “Απαγορευτική λόγω κόστους η πεζογέφυρα στο Ασπρόχωμα-Ναι σε φανάρια”

Τροχαίο έξω από τον ΟΑΕΔ στο Ασπρόχωμα: 21χρονη σπουδάστρια διασωληνώθηκε στη ΜΕΘ

Δημοφιλέστερα

To Top