Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
Συνελήφθη, προχθές (31.1.2026) το βράδυ, στην Καλαμάτα, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Μεσσηνίας, 43χρονη ημεδαπή, γιατί σε έλεγχο που έγινε σε όχημα στο οποίο επέβαινε βρέθηκαν και κατασχέθηκαν χάλκινα είδη. Όπως προέκυψε από την προανάκριση, η ανωτέρω, μαζί με 42χρονο αλλοδαπό και ακόμη –1- άγνωστο συνεργό τους, την 26.1.2026 και την 31.1.2026 σε τοπική κοινότητα του δήμου Πύλου – Νέστορος, αφαίρεσαν από -2- νεοαναγειρόμενες οικοδομές, τα προαναφερόμενα χάλκινα είδη. Επιπλέον, κατασχέθηκε όχημα, ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Πύλου – Νέστορος.








