Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
Συνελήφθη, χθες (11.11.2025) το μεσημέρι, στην Καλαμάτα, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Διαμεσολάβησης (Ο.Π.ΔΙ.) Μεσσηνίας, 22χρονος ημεδαπός, γιατί σε βάρος του εκκρεμούσε Ένταλμα Σύλληψης του Β΄ Ανακριτικού Τμήματος Πλημμελειοδικών Κορίνθου, για ληστρική κλοπή.









