Στην Καλαμάτα εντοπίστηκε και συνελήφθη ο 18χρονος Ρομά
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
Συνελήφθη, χθες (3.11.2025) το μεσημέρι, στην Καλαμάτα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καλαμάτας, 18χρονος ημεδαπός, γιατί όπως προέκυψε λίγες ώρες νωρίτερα αφαίρεσε από όχημα κινητό, το οποίο βρέθηκε στην κατοχή του και αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη του. Επιπλέον, ο 18χρονος στερούνταν δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.








