Ο Σύλλογος Ποντίων Μεσσηνίας “Η ΝΕΑ ΡΩΜΑΝΙΑ” παρουσιάζει την μουσικοθεατρική παράσταση μνήμης “Ω ΕΛΛΑΣ”.
Σάββατο 15 Νοεμβρίου, 7.30′μμ στο Μουσικό Σχολείο Καλαμάτας
Συμμετέχουν:
Σύλλογος Κρητών Μεσσηνίας Ο ΨΗΛΟΡΕΙΤΗΣ
Σύλλογος Μικρασιατών Καλαμάτας
Δημοτικός Χορευτικός Όμιλος Μεσσήνης.









