MESSINIA PLUS

Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας: Γιορτάζει τα 30 χρόνια του την Κυριακή στο Σταθμό και φέρνει και πάλι το τρένο στην Καλαμάτα!

Ειδική επιβατική αμαξοστοιχία και συμβολικό δρομολόγιο και πάλι στην Καλαμάτα

Την ερχόμενη Κυριακή 8 Φλεβάρη στις 12:00, στον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό Καλαμάτας, ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας καλωσορίζει το 2026 κόβοντας την Πρωτοχρονιάτικη πίτα, γιορτάζοντας παράλληλα τα 30 χρόνια από την ίδρυσή του (1996).

Θα κυκλοφορήσει ειδική επιβατική αμαξοστοιχία σε μικρή συμβολική διαδρομή για τα μέλη και φίλους του σιδηροδρόμου από Αρκαδία, Αθήνα, Γερμανία και Αγγλία, επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας, που υπογράφει ο Πρόεδρος Ηλίας Νταίβις.

To Top