Την Κυριακή οι απολογίες των δύο υπόπτων για τη διπλή δολοφονία
Στο Εισαγγελέα Καλαμάτας οδηγήθηκαν πριν από λίγο οι δύο 22χρονοι που κατηγορούνται για το διπλό έγκλημα στη Φοινικούντα. Οι 22χρονοι συνοδεία αστυνομικών και των συνηγόρων τους έφτασαν στις 18.27 στο Δικαστικό Μέγαρο Καλαμάτας, όπου και ζήτησαν και έλαβαν προθεσμία για να απολογηθούν την Κυριακή στις 12:00. Η δικογραφία που έχει σχηματιστεί σε βάρος τους είναι κακουργηματική: Ανθρωποκτονία από πρόθεση τελεσθείσα κατά συρροή και κατά συναυτουργία, συνέργεια σε ανθρωποκτονία, απόπειρα ανθρωποκτονίας και επικίνδυνη σωματική βλάβη κατά περίπτωση.

Messinialive

Messinialive

Messinialive

Messinialive

Messinialive
Διαβάστε και αυτό:








