ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στον Εισαγγελέα Καλαμάτας οι δύο 22χρονοι για το έγκλημα στη Φοινικούντα

Την Κυριακή οι απολογίες των δύο υπόπτων για τη διπλή δολοφονία

Στο Εισαγγελέα Καλαμάτας οδηγήθηκαν πριν από λίγο οι δύο 22χρονοι που κατηγορούνται για το διπλό έγκλημα στη Φοινικούντα. Οι 22χρονοι συνοδεία αστυνομικών και των συνηγόρων τους έφτασαν στις 18.27 στο Δικαστικό Μέγαρο Καλαμάτας, όπου και ζήτησαν και έλαβαν προθεσμία για να απολογηθούν την Κυριακή στις 12:00. Η δικογραφία που έχει σχηματιστεί σε βάρος τους είναι κακουργηματική: Ανθρωποκτονία από πρόθεση τελεσθείσα κατά συρροή και κατά συναυτουργία, συνέργεια σε ανθρωποκτονία, απόπειρα ανθρωποκτονίας και επικίνδυνη σωματική βλάβη κατά περίπτωση.

 

Messinialive

 

Messinialive

 

Messinialive

Messinialive

 

Messinialive

 

Διαβάστε και αυτό:

Αλληλοκατηγορούνται οι 22χρονοι για το διπλό έγκλημα στη Φοινικούντα-Κλήσεις στα κινητά «δείχνουν» την εμπλοκή άλλων δύο προσώπων

To Top