Μουσικό δρομολόγιο-έκπληξη από το χριστουγεννιάτικο τρενάκι: Ενθουσιάστηκε ο κόσμος σε εμπορικό και ιστορικό κέντρο της Καλαμάτας με το τρενάκι και τις χριστουγεννιάτικες μελωδίες από τους μουσικούς της Φιλαρμονικής-Κέρδισε τις εντυπώσεις και τις φωτογραφίες!
Ξεσήκωσε τους Καλαματιανούς και τους επισκέπτες το χριστουγεννιάτικο τρενάκι με τη Δημοτική Φιλαρμονική Καλαμάτας να παίζει τα πρωτοχρονιάτικα κάλαντα και χριστουγεννιάτικες μελωδίες. Λίγα 24ωρα πριν την έλευση της νέας χρονιάς ενισχύεται το εορταστικό κλίμα στο κέντρο της Καλαμάτας με το τρενάκι να σφυρίζει…χριστουγεννιάτικα. Η Δημοτική Φιλαρμονική επιβιβάστηκε στο τρενάκι και ξεκίνησε ένα χαρούμενο εορταστικό δρομολόγιο…μετά μουσικής!
Μια ευχάριστη έκπληξη για όλους όσοι έτυχε να βρίσκονται σήμερα στο κέντρο της Καλαμάτας, που απαθανάτισαν το τρενάκι και τους μουσικούς του, που διέσχιζε τους δρόμους της Καλαμάτας παιανίζοντας Χριστουγεννιάτικα, στέλνοντας με αυτό τον τρόπο τις ευχές για καλή χρονιά!








