Πρωτοβρόχια σήμερα στην Καλαμάτα με το δίκτυο αυτόματων μετεωρολογικών σταθμών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών να καταγράφει 7,4 χιλιοστά βροχής σε λίγη ώρα στο κέντρο της πόλης, δηλαδή 7,4 τόνους νερού ανά στρέμμα. Βροχή ευεργετική για τις καλλιέργειες, και απρόσμενη και ανέλπιστη, γιατί δεν είχε προβλεφθεί από τα προγνωστικά δεδομένα. Λίγο φθινόπωρο θύμιζε το μεσημέρι στην Καλαμάτα, ωστόσο από αύριο επανερχόμαστε και πάλι στο καλοκαιρινό σκηνικό. Ελάχιστη βροχή και στη Μάνη, καθώς και το Κοπανάκι με μόλις 0,2 χιλιοστά βροχής.














