ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η πρώτη Βασιλόπιτα του Δήμου Καλαμάτας στις 5 τα ξημερώματα από την Υπηρεσία Καθαριότητας

Όλοι οι άνθρωποι της Καθαριότητας του Δήμου Καλαμάτας γιόρτασαν την πρώτη μέρα του 2026 στο καθήκον τους-Μικρή γιορτή στα Συνεργεία για την κοπή της πρώτης Βασιλόπιτας

Λίγες ώρες μετά την έλευση του νέου έτους, τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς 2026, ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας Καλαμάτας Αναστάσης Σκοπετέας βρέθηκε στα Δημοτικά Συνεργεία, μεταφέροντας στους εργαζόμενους στην Υπηρεσία Καθαριότητας τις ευχές του Δημάρχου Θανάση Βασιλόπουλου. Μάλιστα, ως είθισται πριν την ανάληψη της υπηρεσίας τους, πραγματοποιήθηκε και η κοπή της Βασιλόπιτας.

606917962 840728735621608 3569542068502998334 n

Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι εργαζόμενοι στην Υπηρεσία Καθαριότητας, βρίσκονται στις θέσεις τους, 365 ημέρες το χρόνο, διατηρώντας το Δήμο μας καθαρό!

606072145 1173472081573526 5155529098054131425 n

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι ανήμερα την Πρωτοχρονιά, λειτούργησε κανονικά και το Δημοτικό Συσσίτιο, υποστηρίζοντας με ζεστό φαγητό τους δικαιούχους συνδημότες μας, όπως άλλωστε έγινε και τα Χριστούγεννα.

To Top