ΚΟΙΝΩΝΙΑ

“Πανελλήνιον”: “33 χρόνια στον χώρο δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοια πολεμική”

ΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΣΤΟ MESSINIALIVE Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Για πολεμική που δέχεται η επιχείρησή του κάνει λόγο ο επιχειρηματίας του Πανελληνίου, Κώστας Ιωάννου, μιλώντας στο MessiniaLive, υποστηρίζοντας πως όλη αυτή η αναστάτωση που προκλήθηκε από καταγγελίες ορισμένων εργαζομένων του, υποκινήθηκε και διογκώθηκε από συγκεκριμένα πρόσωπα, και η επιχείρησή του αλλά και οι εργαζόμενοί της έγιναν τελικά αντικείμενο κομματικής εκμετάλλευσης. Κάποιοι προσπάθησαν να δώσουν άλλη διάσταση στο θέμα και να βλάψουν την επιχείρησή του ήδη από τις πρώτες ημέρες της λειτουργίας της.

Το “Πανελλήνιον” ξεκίνησε να λειτουργεί στις 12 Αυγούστου και ενάμιση σχεδόν μήνα μετά έγιναν μέσα σε μια ημέρα καταγγελίες στην επιθεώρηση εργασίας από ορισμένους εργαζόμενους για δεδουλευμένα.

Όπως μας δήλωσε ο Κώστας Ιωάννου, ο ίδιος δραστηριοποιείται 33 χρόνια στον χώρο, με μεγάλη εμπειρία, και όσα συμβαίνουν τώρα τα χαρακτήρισε πρωτόγνωρα. Ο ίδιος είναι νεόφερτος στην πόλη της Καλαμάτας, την οποία αγάπησε και θέλησε να επενδύσει στο ιστορικό και εμβληματικό κτήριο του Πανελληνίου ανακατασκευάζοντάς το, και μετατρέποντάς το σε ένα στολίδι στο Λιμάνι της Καλαμάτας, αναβαθμίζοντας την περιοχή και δίνοντας δουλειά σε ντόπιους εργαζόμενους, από τους μηχανικούς, τους τεχνικούς και τα συνεργεία που το ανακαίνισαν, μέχρι και τους εργαζόμενους που αυτή τη στιγμή απασχολεί.

Ποτέ δεν περίμενε στα 33 χρόνια που είναι στον χώρο να έχει τέτοια αντιμετώπιση και να δεχτεί τέτοια πολεμική. Όπως μας είπε, αν γνώριζε ότι θα αντιμετώπιζε όλα αυτά, δεν υπήρχε περίπτωση ποτέ να επενδύσει στην Καλαμάτα.

Ο ίδιος δραστηριοποιείται επιχειρηματικά και σε άλλες πόλεις, χωρίς ποτέ να έχει δημιουργηθεί πρόβλημα. Έχει επενδύσει ένα μεγάλο ποσό στην ανακατασκευή του κτηρίου, το οποίο το “αγκάλιασε” ήδη το Καλαματατιανό κοινό, και στη διαμόρφωση του εξωτερικού χώρου.
Το “Πανελλήνιον” προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εστίασης και διαμονής και οι 30 περίπου εργαζόμενοι που απασχολεί αυτή τη στιγμή είναι πλήρως ασφαλισμένοι, με πλήρες ωράριο για 8ωρη εργασία, και πληρωμένοι.
Εκτιμά ότι όλη αυτή η αναστάτωση και η διόγκωση του θέματος υποκινήθηκε από συγκεκριμένα άτομα, με στόχο να βλάψουν την επιχείρησή του, που μόλις ξεκινούσε τη λειτουργία της.

Όπως μας δήλωσε “η ευθύνη επιλογής του προσωπικού βαρύνει εμάς, αλλά δυστυχώς, ενώ και εδώ η επιλογή του προσωπικού έγινε με βάση ότι όλοι ήταν κάτοικοι Καλαμάτας, κάποιοι δεν ήταν συνεπείς στις υποχρεώσεις τους, ούτε στα λόγια τους και δυστυχώς κάποιοι απουσίαζαν την πρώτη κιόλας ημέρα πρόσληψής τους από την εργασία τους!”

Μας μίλησε ακόμα και για το έλλειμμα δεοντολογίας που διαπίστωσε, αφού κάποιοι δημοσιογράφοι πήραν αβίαστα το μέρος των εργαζομένων χωρίς καν να ζητήσουν τη δική του θέση.
“Μεμονωμένα media και site, αβίαστα δημοσιεύουν ψεύδη και άρθρα προσβλητικά για την επιχείρησή μας. Προς τιμήν τους άλλα site και media μάς κάλεσαν και μας ρώτησαν για το αληθές ή μη και τους απαντήσαμε, ως ωφείλαμε, και τους δώσαμε ό,τι στοιχεία μας ζήτησαν…
Στο Πανελλήνιο από την ημέρα έναρξης λειτουργίας της επιχείρησης εργάστηκαν έως σήμερα 100 και πλέον εργαζόμενοι, όλοι πλήρως ασφαλισμένοι και με οκτάωρη απασχόληση. Σαφώς και ορισμένοι ήταν εποχιακοί, την περίοδο αιχμής της σεζόν. Όλοι πληρώνονται μέσω Τραπέζης με κατάθεση στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς, όπως ορίζει ο νόμος, και οι αποδείξεις πληρωμών είναι στη διάθεση κάθε αρμόδιας υπηρεσίας. Αρμόδιοι για την επιλογή των εργαζομένων της επιχείρησής μας είμαστε εμείς, η εταιρεία Πανελλήνιο ΕΕ, που αξιολογούμε και το προσωπικό μας, ώστε να εξασφαλίζουμε πάντα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών στους πελάτες μας. Αρμόδια όργανα για κάθε έλεγχο σχετικό με τους εργαζόμενούς μας, όπως και για κάθε επιχείρηση, είναι οι κρατικές υπηρεσίες, και κανείς άλλος”.

Ρεπορτάζ: Μαίρη Περδικέα- Θανάσης Πουλόπουλος

“Πανελλήνιον”: “33 χρόνια στον χώρο δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοια πολεμική”
To Top