Yποδομές

Παίρνει μορφή το Πάρκο Ελιάς: Σε τρία επίπεδα η διαμόρφωση του χώρου-Μεταφυτεύτηκαν ελιές

Αυτοψία στο υπό κατασκευή Πάρκο Ελιάς, δυτικά του Ανοιχτού Θεάτρου Καλαμάτας, παραπλεύρως του Νέδοντα, πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος προκειμένου να ενημερωθεί για την πρόοδο των εργασιών και τα επικαιροποιημένα χρονοδιαγράμματα του έργου.

582337770 1756335088405930 1709004964225768641 n

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Δήμου Καλαμάτας, ο εν λόγω χώρος διαμορφώνεται σε έναν ακόμα χώρο πρασίνου και αναψυχής, με συγκεκριμένη ταυτότητα και περιλαμβάνει τρία επίπεδα: ένα βασικό επίπεδο, η είσοδος απ’ όπου ξεκινά το πρώτο μέρος της πορείας που καταλήγει στην Πέργκολα – Info Kiosque, όπου κατά μήκος αυτής της πορείας ο επισκέπτης θα συναντήσει παλιά αντικείμενα που αφηγούνται την ιστορία της παραγωγής του ελαιολάδου.

582211400 1950312639084551 5881976467647447560 n

Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει προϋπολογισμό 587.000 € και χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα του Πράσινου Ταμείου «Δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου» στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας «Αστική Αναζωογόνηση & Λοιπές δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου», ως υποέργο της δράσης «Παρεμβάσεις αναπλάσεων σε κοινόχρηστους χώρους και χώρους πρασίνου του Δήμου Καλαμάτας» και από Δημοτικούς Πόρους, ενώ ανάδοχος εταιρεία είναι η «ΙΚΤΙΝΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ», με έκπτωση 12,14 %.

582124855 1911178826485497 2999911393983239449 n

“Επιχείρηση Ελιά”-Ελιά σχεδόν 100 ετών μεταφέρθηκε από οικόπεδο της παραλίας, στο Πάρκο Ελιάς

Μάλιστα το προηγούμενο διάστημα φυτεύτηκαν και ελαιόδεντρα, με κάποια εξ αυτών αρκετά μεγάλα σε ηλικία, εμπλουτίζοντας το Πάρκο. Μια αρκετά δύσκολη και απαιτητική επιχείρηση που έγινε υπό την επίβλεψη της Διεύθυνσης Γεωτεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Καλαμάτας.  Μεταξύ των ελαιόδεντρων και μια ελιά ηλικίας περίπου 100 ετών που μεταφέρθηκε από ιδιόκτητο οικόπεδο της παραλίας, στο πάρκο Ελιάς. Μια απαιτητική επιχείρηση, που βασίστηκε στην ιδέα και προσφορά του πρώην γεν.γραμματέα του Δήμου Καλαμάτας, Παναγιώτη Κουτσογιανόπουλου, που δώρισε την αιωνόβια ελιά από το οικόπεδό του να μεταφυτευτεί και να συνεχίσει να δίνει καρπούς σε δημοτικό χώρο πλέον, στο Πάρκο Ελιάς.

 

To Top