Αθλητισμός

ΠΑΕ Καλαμάτα: «Ψυχραιμία και άμεσες ενέργειες» μετά την ανάκληση της αδειοδότησης

Σε κλίμα νηφαλιότητας και αυτοπεποίθησης υποδέχθηκε η ΠΑΕ Καλαμάτα την απόφαση του Πρωτοβάθμιου Οργάνου Αδειοδότησης της ΕΠΟ, το οποίο το μεσημέρι της Τρίτης ανακοίνωσε την ανάκληση της άδειας συμμετοχής των «μελανόλευκων» στο πρωτάθλημα της Super League 2.

Στην ανακοίνωσή της, η Μαύρη Θύελλα ξεκαθαρίζει πως η συγκεκριμένη εξέλιξη δεν επηρεάζει σε καμία περίπτωση τον σχεδιασμό της – αγωνιστικά, οργανωτικά ή μεταγραφικά – ενώ ήδη έχουν κινηθεί οι διαδικασίες για την τακτοποίηση της σχετικής εκκρεμότητας και την άρση του οικονομικού ban.

Η διοίκηση της Καλαμάτας τονίζει ότι προχωρά με συνέπεια προς τους στόχους της, που περιλαμβάνουν την επιστροφή στη Super League 1, ενώ παράλληλα υπογραμμίζει τον σεβασμό της στους θεσμούς και τις νόμιμες διαδικασίες.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Καλαμάτα

Η ΠΑΕ Καλαμάτα, με απόλυτο σεβασμό προς τους θεσμούς και τις προβλεπόμενες διαδικασίες, υποδέχεται με ψυχραιμία την απόφαση του Πρωτοβάθμιου Οργάνου Αδειοδότησης.

Η Διοίκηση της ομάδας έχει ήδη προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την τακτοποίηση της σχετικής εκκρεμότητας και, με την καταβολή του απαιτούμενου ποσού και την ταυτόχρονη άρση του ban, η ΠΑΕ Καλαμάτα συνεχίζει απρόσκοπτα την πορεία της προς την επίτευξη των αγωνιστικών της στόχων και την επιστροφή της στη Super League 1.

Η συγκεκριμένη απόφαση δεν επηρεάζει σε καμία περίπτωση τον συνολικό αγωνιστικό, οργανωτικό και μεταγραφικό σχεδιασμό της ομάδας, ο οποίος υλοποιείται κανονικά σύμφωνα με τον προγραμματισμό που έχει τεθεί.

Η ΠΑΕ Καλαμάτα παραμένει προσηλωμένη στη διασφάλιση της σταθερότητας και της εύρυθμης λειτουργίας της, με γνώμονα το συμφέρον του συλλόγου και τη συνεχή αγωνιστική του εξέλιξη.

Τέλος, με την ευκαιρία των εορτών, ευχόμαστε σε όλο τον κόσμο Καλά Χριστούγεννα, με υγεία, αγάπη και αισιοδοξία.

 

To Top