Η αποστολή της Μαύρης Θύελλας για το ματς με τον Ολυμπιακό Β
Την προετοιμασία της για την εντός έδρας αναμέτρηση (15/03, 15:00) με αντίπαλο τον Ολυμπιακό Β ολοκλήρωσε η Kαλαμάτα.
Ο προπονητής, Αλέκος Βοσνιάδης, συμπεριέλαβε στην αποστολή όλους τους ποδοσφαιριστές της ομάδας, για να γιορτάσουν όλοι μαζί στο ιστορικό αυτό παιχνίδι – φιέστα με τους ερυθρολεύκους:









