Την καλύτερη φετινή της εμφάνιση πραγματοποίησε η Καλαμάτα BC, η οποία πέρασε σαν σίφουνας από την Κεφαλονιά, επικρατώντας του ΝΕΟΛ με 67-57. Η ομάδα της Μεσσηνίας, υπό την καθοδήγηση του Παύλου Νώντα, έδειξε ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο, παίρνοντας μια νίκη-χρυσάφι που την ανεβάζει στις επτά επιτυχίες και της δίνει τεράστιο πλεονέκτημα για τη μάχη των πλέι άουτ.
Απόλυτος έλεγχος και ψυχραιμία στο φινάλε
Η Καλαμάτα BC μπήκε στο παρκέ με ξεκάθαρο πλάνο και ρόλους, ελέγχοντας τον ρυθμό από τα πρώτα λεπτά. Η ομάδα του Παύλου Νώντα κατάφερε να περιορίσει τα ατού των γηπεδούχων και να χτίσει μια διαφορά ασφαλείας.
Στο 38’, με τέσσερις συνεχόμενους πόντους του Σπύρογλου, η διαφορά έφτασε σε διψήφιο επίπεδο (51-61). Παρά την προσωρινή αντεπίθεση του Παπανικολόπουλου, που με δύο σερί τρίποντα μείωσε σε 57-61, η Καλαμάτα δεν έχασε την ψυχραιμία της. Οι Καραγιαννίδης, Σπύρογλου και Πρέλεβιτς ήταν απόλυτα εύστοχοι από τη γραμμή των βολών στο τελευταίο λεπτό, σφραγίζοντας το σπουδαίο αποτέλεσμα.
Οι πρωταγωνιστές
Η Καλαμάτα BC πέτυχε το εντυπωσιακό 2-0 στις φετινές αναμετρήσεις της με τον ΝΕΟΛ, έχοντας σε μεγάλη μέρα την τριάδα των “σωματοφυλάκων” της:
Τάσος Σπύρογλου: Ηγετική εμφάνιση με 19 πόντους (5/6 δίποντα, 2/7 τρίποντα).
Γ. Καραγιαννίδης: Πολυεργαλείο με 18 πόντους (4/7 τρίποντα), 8 ριμπάουντ και 3 ασίστ.
Πρέλεβιτς: Καθοριστικός με 11 πόντους και κρίσιμες βολές στο τέλος.
Για τον ΝΕΟΛ, που γνώρισε την πρώτη του εντός έδρας ήττα μετά από 6 σερί νίκες, ξεχώρισε ο Καραπιπέρης με 19 πόντους, όμως η αστοχία των γηπεδούχων και η πίεση της Καλαμάτας αποδείχθηκαν καταλυτικές.








