Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε το βράδυ της Κυριακής στην περιοχή της Μαρίνας Καλαμάτας προκειμένου να παρατηρήσει και να απαθανατίσει την ολική έκλειψη Σελήνης, γνωστό και ως το “ματωμένο φεγγάρι”, από το κοκκινωπό χρώμα που είχε η Σελήνη κατά τη διάρκεια της έκλειψης.

Μικροί και μεγάλοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Αστρονομικού Όμιλου Καλαμάτας και βρέθηκαν στην Μαρίνα, όπου και είχαν στηθεί και δύο τηλεσκόπια από τον Αστρονομικό Όμιλο Καλαμάτας, για όσους επιθυμούσαν πιο λεπτομερή παρατήρηση. Το ραντεβού είχε δοθεί σε δύο σημεία της πόλης, πίσω από τη Μαρίνα, και στην Ανατολική Παραλία Καλαμάτας. Η ολική έκλειψη Σελήνης ήταν ορατή από όλους, που με τα κινητά τους και τις φωτογραφικές τους μηχανές απαθανάτισαν το φαινόμενο που ξεκίνησε μετά τις 20.30 το πρωί και ολοκληρώθηκε μετά τις 23.00 το βράδυ, με τη Σελήνη να περνά σταδιακά από το υποκόκκινο χρώμα, λόγω της σκιάς της γης, από την ευθυγράμμιση των τριών πλανητών, στο πλήρες υπέρλαμπρο φως της πανσελήνου λίγο μετά τις 23.00 τη νύχτα. Για το φαινόμενο μάς μίλησε και μάς το εξήγησε ο πρόεδρος του Αστρονομικού Ομίλου Καλαμάτας, Άρις Μυλωνάς.













































