Tech news

Mπαίνει “πρώτη και δυνατά” η WIND στις οπτικές ίνες στη Καλαμάτα – Διήμερη παρουσίαση του νέου δικτύου της


Δημοσιογραφική αποστολή στην Καλαμάτα διοργανώνει η εταιρία τηλεπικοινωνιών WIND στις 26 – 27 Μαΐου 20, με θέμα το Πιλοτικό Δίκτυο υπερυψηλών ταχυτήτων Σταθερής και Internet της εταιρίας στην περιοχή.
Η εκδήλωση την πρώτη ημέρα θα γίνει στο Elite Resort όπου θα παραστεί και ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND, Νάσος Ζαρκαλής.
Στη συνέχεια θα γίνει η παρουσίαση της νέας τεχνολογίας οπτικών ινών & του πιλοτικού έργου στην Καλαμάτα από τον Γενικό Διευθυντή Σταθερής Τηλεφωνίας της WIND, Αντώνη Τζωρτζακάκη
Το Σάββατο 27 Μαΐου θα γίνει περιήγηση στη διαδρομή των οπτικών ινών και επίσκεψη στο τοπικό κατάστημα WIND / Live demo.

Χρονιά ανάπτυξης
Το 2017 αναμένεται να είναι εκ νέου όπως και το 2016, μια χρονιά ανάπτυξης, μετά από μία μακρά περίοδο συνεχούς πτώσης λόγω της κρισης. Η εταιρεία εμφάνισε αύξηση τζίρου κατά 3% και EBITDA 7%. Η θετική αυτή πορεία προήλθε κυρίως από τα ενισχυμένα έσοδα της σταθερής τηλεφωνίας κατά 11% καθώς η κινητή παρέμεινε σχεδόν σταθερή στα 304 εκατ. ευρώ.


Ο επικεφαλής της εταιρίας στις αρχές της χρονιάς Νάσος Ζαρκαλής εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι "η ανοδική πορεία θα συνεχιστεί και κατά το τρέχον έτος καθώς προβλέπει μονοψήφια ανάπτυξη (5-9%) τόσο σε έσοδα όσο και EBITDA.
Το ίδιο δυναμικά θα συνεχίσει η Wind το 2017 και σε ότι αφορά το επενδυτικό της πρόγραμμα το οποίο αναμένεται να φτάσει τα 100 εκατ. ευρω, έναντι 93 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Οι επενδύσεις θα αφορούν κυρίως στην ανάπτυξη του δικτύου κινητής, τις οπτικές ίνες στη σταθερή τηλεφωνία και στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης.

Για το δίκτυο συγκεκριμένα ο κ. Ζαρκαλής ανέφερε ότι μεταμορφώνεται από το 2014 με αποτέλεσμα η πανελαδική κάλυψη να φτάσει το 90% στο τέλος του 2017, ενώ και η χρήση Data μέσω smartphones εμφάνισε αύξηση 30% μέσα στο 2016.
Επίσης τα συνδυαστικά πακέτα της εταιρίας καλύπτουν πλέον τις ανάγκες 200.000 νοικοκυριών, ενώ πολύ σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση των πελατών παίζουν πλέον και τα 175 νέα σύγχρονα καταστήματα που άνοιξαν το 2015-16, και έχουν συμβάλλει ώστε οι πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ να αυξηθούν κατά 46%.
Σε ότι αφορά την ανάπτυξη των εταιρικών πελατών ο κ. Ζαρκαλής τόνισε ότι αν και υπάρχει συνεργασία με πολλούς μεγάλους ομίλους, η Wind στηρίζει πολλά στην προσέλκυση της μικρομεσαίας επιχείρησης η οποία συνεχίζει να αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας .

Mπαίνει “πρώτη και δυνατά” η WIND στις οπτικές ίνες στη Καλαμάτα – Διήμερη παρουσίαση του νέου δικτύου της
To Top