Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
Συνελήφθη, σήμερα (22.11.2025) και πρώτες πρωινές ώρες, στην Κυπαρισσία, από αστυνομικούς της Β΄ Ομάδας
Πρόληψης και Διαμεσολάβησης (Ο.Π.ΔΙ.) Μεσσηνίας, 25χρονος ημεδαπός, γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καλαμάτας.









