Εορταστικό κλίμα στην “καρδιά” της πόλης
Κοσμοσυρροή σήμερα Κυριακή στο κέντρο της Καλαμάτας, με ανοιχτά τα εμπορικά καταστήματα εν όψει Χριστουγέννων, και πλήθος κόσμου να κάνει τη βόλτα του στην κεντρική πλατεία μέχρι και το ιστορικό κέντρο της πόλης. Ο καλός καιρός και η ηλιόλουστη μέρα βοήθησε ώστε μικροί και μεγάλοι να ξεχυθούν για βόλτες, απολαμβάνοντας την όμορφη μέρα, λίγα 24ωρα πριν τα Χριστούγεννα.
Πολύς κόσμος επέλεξε την κεντρική πλατεία για τον καφέ του, ενώ τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε διάφορες χριστουγεννιάτικες δράσεις που είχαν προγραμματιστεί μπροστά από το χριστουγεννιάτικο δέντρο. “Ουρές” και στο Καρουζέλ, με γονείς και παιδιά να περιμένουν υπομονετικά για μια δωρεάν βόλτα. Δωράκια είχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν όσοι πέρασαν από τα δεντρόσπιτα και τα παραμυθόσπιτα της πλατείας, όπου λειτουργεί χριστουγεννιάτικη εορταγορά από χειροτέχνες και συλλόγους της πόλης, ενώ είναι ήδη εμφανής η αυξημένη επισκεψιμότητα από εκδρομείς του Σαββατοκύριακου.












