Καθίζηση έγινε στη συμβολή των οδών Μεγάλου Αλεξάνδρου και Κοραή το βράδυ της παραμονής των Χριστουγέννων, με τους περίοικους να βάζουν πρόχειρα κλαδιά από δέντρο για να μην πέσει κανένα αυτοκίνητο μέσα. Άμεσα ειδοποιήθηκε η Αστυνομία και ο Δήμος Καλαμάτας, με τη ΔΕΥΑΚ να αποκλείει το σημείο του δρόμου. Η τρύπα στο οδόστρωμα έχει γίνει από υποχώρηση του υπεδάφους στο σημείο, το οποίο βρίσκεται δίπλα από αγωγό αποχέτευσης. Τα συνεργεία της ΔΕΥΑΚ αναμένεται να παρέμβουν στο σημείο, ώστε να εντοπιστεί πιο είναι το πρόβλημα και να αποκατασταθεί το οδόστρωμα.




Όλοι θυμόμαστε το σοβαρό πρόβλημα που έγινε τον περασμένο Μάιο με την τρύπα στη Ναυαρίνου, δίπλα σε αγωγό ακαθάρτων, οπότε και έγινε η μεγάλη παρέμβασης αποκατάστασης του προβλήματος, καθώς εκεί διαπιστώθηκε ότι ο παλιός αγωγός ακαθάρτων είχε σπάσει. Ακολούθησαν εκτεταμένες εργασίες αποκατάστασης του προβλήματος μέσα σε 5 μέρες, από τη ΔΕΥΑΚ, ενώ υπήρξε προβληματισμός για την κατάσταση του αγωγού, με την επιχείρηση να δρομολογεί λύσεις ώστε να θωρακιστεί στο μέλλον ο αγωγός, αφού είναι αδύνατη η αντικατάστασή του. Ευελπιστούμε να μην πρόκειται για αντίστοιχη περίπτωση στη χθεσινή καθίζηση της Μεγάλου Αλεξάνδρου, και το πρόβλημα να μην είναι τόσο σύνθετο.








