ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καλαμάτα: Συνελήφθησαν 23χρονη και 22χρονη με πλαστά χαρτονομίσματα-Πλήρωσαν ταξιτζή με πλαστό 50ευρω

Στις 5 τα ξημερώματα της Πέμπτης δύο νεαρές μπήκαν σε ταξί, και πλήρωσαν τον ταξιτζή με πλαστό 50ευρώ. Ο οδηγός του ταξί το κατάλαβε αργότερα και αμέσως κάλεσε την Αστυνομία, ενώ από την περιγραφή που έδωσε στους αστυνομικούς, εντοπίστηκαν οι νεαρές και συνελήφθησαν, με την 23χρονη να έχει ακόμα ένα πλαστό 50ευρω στο πορτοφόλι της. Σε έρευνα που έγινε στα σπίτια τους εντοπίστηκε στο σπίτι της 22χρονης ακόμα 38 πλαστά χαρτονομίσματα.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Συνελήφθησαν, χθες (28.11.2025) το πρωί, στην Καλαμάτα, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Καλαμάτας, -2- ημεδαπές, ηλικίας 23 και 22 ετών, αντίστοιχα, γιατί λίγο νωρίτερα, προκειμένου να καταβάλλουν κόμιστρο σε οδηγό ταξί,
έθεσαν σε κυκλοφορία ως γνήσιο, χαρτονόμισμα αμφιβόλου γνησιότητας, πλην όμως πλαστότητα του χαρτονομίσματος έγινε αντιληπτή από τον ανωτέρω οδηγό. Σε έρευνα που έγινε, βρέθηκε στην κατοχή της 23χρονης και κατασχέθηκε -1- χαρτονόμισμα αμφιβόλου
γνησιότητας. Επιπλέον, σε έρευνες που έγιναν στις οικίες των ανωτέρω συλληφθεισών, βρέθηκαν συνολικά και κατασχέθηκαν, στην οικία της 22χρονης, -38- χαρτονομίσματα αμφιβόλου γνησιότητας, ενώ στην οικία της 23χρονης, ποσότητα κάνναβης βάρους -6,1-
γραμμαρίων.

To Top