Η ΠΑΕ Καλαμάτα ενημέρωσε τους φιλάθλους της ότι, έπειτα από απόφαση της αστυνομίας, απαγορεύεται η μετακίνηση για τον επικείμενο εκτός έδρας αγώνα με την Ηλιούπολη.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η απαγόρευση αφορά τόσο την οργανωμένη όσο και τη μεμονωμένη μετακίνηση φιλάθλων της «Μαύρης Θύελλας».
Ο αγώνας για τη 12η αγωνιστική της Super League 2, όπου η Καλαμάτα θα αγωνιστεί ως πρωτοπόρος, είναι προγραμματισμένος για το Σάββατο 29 Νοεμβρίου στις 14:00, στο Δημοτικό Στάδιο Ηλιούπολης, και θα μεταδοθεί τηλεοπτικά από το Action 24.









