MESSINIA PLUS

Και φέτος τηρήθηκε το έθιμο με το Χριστόψωμο στην κεντρική πλατεία Μεσσήνης

Ευλογήθηκε το Χριστόψωμο και μοιράστηκε σε μικρούς και μεγάλους-Παραδοσιακά κάλαντα και χοροί από τα παιδιά της Μεσσήνης και Εργαστήρι Κατασκευής χριστουγεννιάτικων στολιδιών

Η κεντρική πλατεία της Μεσσήνης γέμισε σήμερα με κόσμο και χαρούμενες παιδικές φωνές. Μικροί και μεγάλοι παρακολούθησαν το έθιμο του «Χριστόψωμου της πόλης», που ευλογήθηκε και μοιράστηκε στον κόσμο. Το παραδοσιακό ψωμί που κάθε οικογένεια έχει στο σπίτι της την ημέρα των Χριστουγέννων, συμβολίζει την πίστη, την αφθονία και την ενότητα της οικογένειας.
Το Xριστόψωμο ευλόγησε ο αρχιερατικός επίτροπος Μεσσήνης Κωνσταντίνος Μελισσουργός και στη συνέχεια το έκοψε ο Δήμαρχος Μεσσήνης Γιώργος Αθανασόπουλος και η πρόεδρος της Κοινότητας Μεσσήνης, Δώρα Βαρανάκη, το μοίρασε στους παρευρισκόμενους.


Ο Δήμαρχος ευχήθηκε σε όλους καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά, ευχαριστώντας τους αρτοποιούς της πόλης που προσφέρουν δωρεάν το Χριστόψωμο και στηρίζουν το έθιμο καθώς και όλους τους συμμετέχοντες. Τόνισε πως η συμμετοχή στη γιορτή είναι ενθαρρυντική και δείχνει την αγάπη των δημοτών να στηρίξουν τις εκδηλώσεις του Δήμου και να παραμείνουν στην πόλη. Παράλληλα, τους προέτρεψε να δείξουν την προτίμησή τους και στην τοπική αγορά, ενισχύοντας με τις αγορές τους τον εμπορικό κόσμο της πόλης.

Οι Πρόεδροι Κοινοτήτων Καλαμάτας και Μεσσήνης, Παναγιώτης Λύρας και Δώρα Βαρανάκη 

Στην πλατεία πραγματοποιήθηκε επίσης δημιουργικό εργαστήρι κατασκευής χριστουγεννιάτικων στολιδιών από τον Ιδιωτικό Παιδικό Σταθμό «Το πρώτο μας Σχολείο», το ΚΔΑΠ Αμπάριζα και την Κοιν. Σεπ. «Ρέκτης» με τη συμμετοχή των μικρών παιδιών. Πολλά παιδιά επίσης έκαναν τη δωρεάν βόλτα τους με το τρενάκι που λειτουργεί πρωί και απόγευμα στην πλατεία.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με παραδοσιακούς χορούς και κάλαντα από τα παιδικά τμήματα του Δημοτικού Χορευτικού Ομίλου Μεσσήνης.

To Top