ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έρευνα: Πως ο κορονοϊός άλλαξε την καθημερινότητά μας

Οι Έλληνες δεν σταματούν να ενημερώνονται – Τι έδειξε έρευνα της Nielsen

Οκτώ στους 10 Έλληνες ανησυχούν πολύ για την οικογένειά τους λόγω της εξάπλωσης του κορονοϊού σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η Nielsen, από τις 13 Μαρτίου μέχρι και τις 17 Μαρτίου σε 1.000 άτομα άνω των 18 ετών.

Η πλειονότητα (73%) θεωρεί ότι η εξάπλωση του ιού θα σταματήσει τους επόμενους 2-3 μήνες στην Ελλάδα, ενώ εκτιμούν ότι στην Ευρώπη η εξάπλωση δεν θα περιοριστεί το ίδιο σύντομα και θα σταματήσει σε περισσότερο από 4 μήνες έως και 1 χρόνο.

Από τα ευρήματα προκύπτει ότι οι Έλληνες λαμβάνουν διαρκή ενημέρωση για την κατάσταση της χώρας από πολλές και διαφορετικές πηγές, κυρίως από τις ειδήσεις στην τηλεόραση (82%), τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (68%), καθώς και τις τοπικές ηλεκτρονικές εφημερίδες (45%).

Σχετικά με την υγιεινή και τα μέτρα αυτοπροστασίας, 8 στους 10 εκ των ερωτηθέντων στην Ελλάδα δηλώνουν ότι πλένουν πιο συχνά τα χέρια τους, σε σχέση με το παρελθόν, ενώ το 36% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί ισχυρότερα απορρυπαντικά/καθαριστικά για το σπίτι.

Σημειώνεται ότι η έρευνα είναι συνδρομητική και διεξάγεται από την Nielsen σε πάνω από 50 χώρες στον κόσμο καταγράφοντας την επίδραση του covid 19 στη συμπεριφορά των ανθρώπων, τόσο αναφορικά με τις αγοραστικές και καταναλωτικές συνήθειες όσο και με τον τρόπο ζωής σε 20 διαφορετικούς πυλώνες δραστηριοτήτων, όπως για παράδειγμα η μαγειρική στο σπίτι, η γυμναστική, η εργασία από το σπίτι, τα ταξίδια εσωτερικού κ.ά.)

Η επόμενη μέτρηση της έρευνας προγραμματίζεται να υλοποιηθεί αρχές Απριλίου στην Ελλάδα για να καταγράψει την εξέλιξη στις αλλαγές της συμπεριφοράς των καταναλωτών.

Έρευνα: Πως ο κορονοϊός άλλαξε την καθημερινότητά μας

Δημοφιλέστερα

To Top