Ο απολογισμός της σεζόν από τον Παναγιώτη Βασιλόπουλο – Η παραδοχή για το μεγάλο διαρθρωτικό πρόβλημα και η δέσμευση για ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης
Με την αυλαία των τοπικών πρωταθλημάτων να πέφτει οριστικά, η ΕΠΣ Μεσσηνίας προχώρησε σε έναν συνολικό απολογισμό της αγωνιστικής περιόδου 2025-2026. Ο Πρόεδρος της Ένωσης, Παναγιώτης Βασιλόπουλος, με επίσημη τοποθέτησή του, έδωσε το στίγμα της επόμενης ημέρας, συνδυάζοντας τις εθιμοτυπικές ευχές με μια σκληρή αλλά ειλικρινή ανάλυση της κατάστασης που επικρατεί στις υποδομές.
Συγχαρητήρια σε πρωταθλητές και συμμετέχοντες
Η διοίκηση της Ένωσης εξέφρασε τα θερμά της συγχαρητήρια σε όλους τους συλλόγους που πέτυχαν τους στόχους τους και κέρδισαν την άνοδο στις ανώτερες κατηγορίες, από τη Γ’ Τοπική έως και τη Γ’ Εθνική. Ο Παναγιώτης Βασιλόπουλος υπογράμμισε ότι αυτές οι επιτυχίες είναι το αποτέλεσμα της αφοσίωσης παικτών, προπονητών και διοικήσεων, χαρακτηρίζοντας το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο ως τον «υγιή πνεύμονα» της μεσσηνιακής κοινωνίας.
Η «ανοιχτή πληγή» των ακαδημιών
Ωστόσο, το μήνυμα της ΕΠΣΜ δεν περιορίστηκε στους πανηγυρισμούς. Με μια κίνηση ασυνήθιστης ειλικρίνειας, ο Πρόεδρος ανέδειξε το μεγαλύτερο πρόβλημα που κληρονόμησε η νέα διοίκηση: την απουσία οργάνωσης στις ακαδημίες.
Σύμφωνα με την αξιολόγηση της Ένωσης, η έλλειψη σχεδιασμού τα προηγούμενα χρόνια έχει οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα στελέχωσης των ομάδων, δημιουργώντας ένα κενό που απειλεί το μέλλον του αθλήματος στον νομό. «Είναι μια πραγματικότητα που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε», αναφέρεται χαρακτηριστικά, θέτοντας το ζήτημα ως την κορυφαία προτεραιότητα της θητείας του.
H ανακοίνωση
Με τη χθεσινή ολοκλήρωση των πρωταθλημάτων, θέλουμε να απευθύνουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες που κατάφεραν να κατακτήσουν την άνοδο στην Α΄ Τοπική, Β΄ Τοπική, Γ΄ Τοπική και Γ΄ Εθνική κατηγορία. Η επίτευξη αυτού του στόχου αντικατοπτρίζει τη σκληρή δουλειά, την αφοσίωση και το πάθος όλων όσοι εμπλέκονται – παικτών, προπονητών, διοικήσεων και φιλάθλων.
Παράλληλα, η ΕΠΣ Μεσσηνίας θέλει να συγχαρεί όλες ανεξαιρέτως τις ομάδες που συμμετείχαν στα φετινά πρωταθλήματα. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, η παρουσία και η συμμετοχή κάθε ομάδας αποτελεί πολύτιμη συνεισφορά. Είμαστε ο υγιής πνεύμονας της κοινωνίας μας — ένα σώμα που κινείται με αξίες, αδελφοσύνη και αθλητικό πνεύμα, και αυτό είναι κάτι που πρέπει όλοι να αντιλαμβανόμαστε και να τιμούμε.
Ωστόσο, είμαστε υποχρεωμένοι να είμαστε ειλικρινείς απέναντι σε μια σοβαρή πρόκληση που αντιμετωπίζουμε. Η απουσία οργάνωσης και σχεδιασμού για τις ακαδημίες ποδοσφαίρου τα προηγούμενα χρόνια έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στη στελέχωση των ομάδων. Αυτό είναι μία πραγματικότητα που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε και αποτελεί ίσως το μεγαλύτερο διαρθρωτικό πρόβλημα που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε.
Για τον λόγο αυτό, η ΕΠΣ Μεσσηνίας δεσμεύεται ότι τα επόμενα χρόνια θα επικεντρωθεί ουσιαστικά και συστηματικά στην ανάπτυξη και οργάνωση των ακαδημιών, με στόχο τη δημιουργία γερών βάσεων για το μέλλον του τοπικού ποδοσφαίρου. Χρειαζόμαστε σχέδιο, συντονισμό και κοινή προσπάθεια από όλους τους φορείς.
Ευχαριστούμε όλους όσους υπηρετούν το ποδόσφαιρο της Μεσσηνίας με αγάπη και συνέπεια. Καλό καλοκαίρι σε όλους και καλή δύναμη για τη νέα σεζόν!









