Tα απομεινάρια της κακοκαιρίας απομάκρυναν τα συνεργεία του Δήμου Καλαμάτας
Στον καθαρισμό και απομάκρυνση των φερτών υλικών της κακοκαιρίας στην παραλία Καλαμάτας προχώρησαν την Πέμπτη το πρωί συνεργεία της Διεύθυνσης Καθαριότητας του Δήμου Καλαμάτας. Σπασμένα κλαδιά, καλάμια, αλλά και σανίδες που ξηλώθηκαν από εξοπλισμό παραλιακών καταστημάτων, από τη θαλασσοταραχή των προηγούμενων ημερών, μαζεύτηκαν και απομακρύνθηκαν από την ακτή, ώστε να μην εγκυμονεί κανένας κίνδυνος για τους πολίτες που απολαμβάνουν τη βόλτα τους στην παραλία.













