MESSINIA PLUS

Ένωση Συλλόγων Γονέων Καλαμάτας: “ΕΠΑΛ 2.0”- Καταγγέλλουν επικίνδυνες συνθήκες σε κτήριο των Επαγγελματικών Λυκείων

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ- ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Οι 2 παραπάνω φωτογραφίες είναι από το ίδιο σημείο του σχολικού συγκροτήματος των ΕΠΑΛ (επί της οδού Κρήτης), με διαφορά 2 μηνών!!!
Καταλαβαίνουμε όλοι, ότι στην επόμενη φωτογραφία, θα έχουμε μαθητές με «ανοιγμένα» κεφάλια.
Η κατάσταση στα σχολεία όλο και χειροτερεύει.
Ο δήμος στην καλύτερη περίπτωση, αφού πρώτα εκτίθεται με τα δημοσιεύματα, κάνει κάποια «πασαλείμματα».

Η ασφάλεια των παιδιών μας κινδυνεύει !!! Η αδιαφορία τους είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ !!!”, επισημαίνουν στη ανακοίνωση-καταγγελία τους οι γονείς από την Ένωση Συλλόγων.

To Top