Σε εξέλιξη είναι από το πρωί επιχείρηση καθαρισμού του πρασίνου στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό Καλαμάτας από μηχανήματα και εργαζόμενους του Τμήματος Πρασίνου του Δήμου Καλαμάτας.
Μηχανήματα, τρακτέρ και JCB έφτασαν το πρωί μαζί με εργάτες πρασίνου, προκειμένου να καθαρίσουν το χώρο από την αυτοφυή βλάστηση, που μετά και τις τελευταίες βροχές είχε θεριέψει. Να σημειωθεί ότι ο χώρος προσωρινά χρησιμοποιείται ως πάρκινγκ, καθημερινά δέχεται δεκάδες οχήματα που σταθμεύουν εκεί. Στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας που έχει υπογράψει ο Δήμος Καλαμάτας με τον ΟΣΕ, είναι και η υποχρέωση καθαριότητας, συντήρησης του πρασίνου, και φωτισμού του συγκεκριμένου χώρου.



















