Yποδομές

Σε εξέλιξη επιχείρηση καθαρισμού της αυτοφυούς βλάστησης στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό Καλαμάτας

Σε εξέλιξη είναι από το πρωί επιχείρηση καθαρισμού του πρασίνου στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό Καλαμάτας από μηχανήματα και εργαζόμενους του Τμήματος Πρασίνου του Δήμου Καλαμάτας.

Μηχανήματα, τρακτέρ και JCB  έφτασαν το πρωί μαζί με εργάτες πρασίνου, προκειμένου να καθαρίσουν το χώρο από την αυτοφυή βλάστηση, που μετά και τις τελευταίες βροχές είχε θεριέψει. Να σημειωθεί ότι ο χώρος προσωρινά χρησιμοποιείται ως πάρκινγκ, καθημερινά δέχεται δεκάδες οχήματα που σταθμεύουν εκεί. Στο πλαίσιο του Μνημονίου Συνεργασίας που έχει υπογράψει ο Δήμος Καλαμάτας με τον ΟΣΕ, είναι και η υποχρέωση καθαριότητας, συντήρησης του πρασίνου, και φωτισμού του συγκεκριμένου χώρου.

stathmos-IMG-9258

stathmos-IMG-9259

stathmos-IMG-9260

stathmos-IMG-9262

stathmos-IMG-9263

stathmos-IMG-9265

stathmos-IMG-9266

To Top