Με την καθιερωμένη μεγάλη εκδήλωση στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας τίμησε τον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών η εκπαιδευτική κοινότητα της Καλαμάτας, σε μια εκδήλωση που περιλάμβανε και την επίδοση επαίνων «Νικολάου Πολίτη» σε αριστεύσαντες μαθητές. Στην τοποθέτησή του ο Δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος, τόνισε: “Τιμούμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών, οι οποίοι με τη ζωή και τη δράση τους αναδείχθηκαν προστάτες των γραμμάτων. Ημέρα που μας υπενθυμίζει τους σκοπούς, που πρέπει να υπηρετεί η εκπαιδευτική διαδικασία που δεν περιορίζονται μόνο στην απόκτηση γνώσεων και στη βελτίωση της προσωπικότητας του κάθε μαθητή αλλά επεκτείνεται σε ένα ευρύτερο πεδίο θεμελιωδών κοινωνικών αρετών. Επενδύοντας στην Παιδεία, επενδύουμε στο μέλλον της πατρίδας μας. Χρόνια Πολλά σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα”.
Χαιρετισμό έκανε ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Μεσσηνίας Στάθης Αναστασόπουλος κι ο Πρωτοσύγκελος της Ι.Μ. Μεσσηνίας π.Φίλιππος Χαμαργιάς. Στην εκδήλωση συμμετείχαν και οι ΑΙΝΟΥΝΤΕΣ.


































