MESSINIA PLUS

Η εκπαιδευτική κοινότητα της Καλαμάτας τίμησε τους 3 Ιεράρχες

Με την καθιερωμένη μεγάλη εκδήλωση στο Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας τίμησε τον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών η εκπαιδευτική κοινότητα της Καλαμάτας, σε μια εκδήλωση που περιλάμβανε και την επίδοση επαίνων «Νικολάου Πολίτη» σε αριστεύσαντες μαθητές. Στην τοποθέτησή του ο Δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος, τόνισε: “Τιμούμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών, οι οποίοι με τη ζωή και τη δράση τους αναδείχθηκαν προστάτες των γραμμάτων. Ημέρα που μας υπενθυμίζει τους σκοπούς, που πρέπει να υπηρετεί η εκπαιδευτική διαδικασία που δεν περιορίζονται μόνο στην απόκτηση γνώσεων και στη βελτίωση της προσωπικότητας του κάθε μαθητή αλλά επεκτείνεται σε ένα ευρύτερο πεδίο θεμελιωδών κοινωνικών αρετών. Επενδύοντας στην Παιδεία, επενδύουμε στο μέλλον της πατρίδας μας. Χρόνια Πολλά σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα”.
Χαιρετισμό έκανε ο Αντιπεριφερειάρχης ΠΕ Μεσσηνίας Στάθης Αναστασόπουλος κι ο Πρωτοσύγκελος της Ι.Μ. Μεσσηνίας π.Φίλιππος Χαμαργιάς. Στην εκδήλωση συμμετείχαν και οι ΑΙΝΟΥΝΤΕΣ.

3DSC-0620

3DSC-0621

3DSC-0622

3DSC-0623

3DSC-0624

3DSC-0625

3DSC-0626

3DSC-0627

3DSC-0628

3DSC-0629

3DSC-0630

3DSC-0631

3DSC-0632

3DSC-0633

3DSC-0634

3DSC-0635

3DSC-0636

3DSC-0637

3DSC-0638

3DSC-0639

3DSC-0640

3IMG-1990

3IMG-2063

3IMG-2065

3IMG-2066

3IMG-2070

To Top