MESSINIA PLUS

Έγιναν τα καλέσματα για το 166ο Καρναβάλι της Μεσσήνης

Αντιπροσωπεία του Δήμου Μεσσήνης με επικεφαλής το Αντιδήμαρχο Λεωνίδα Χριστοφιλόπουλο, την Πρόεδρο της Κοινότητας Δώρα Βαρανάκη και μέλη του τοπικού συλλόγου, μετέβη απόψε στο Ιστορικό Δημαρχείο της Καλαμάτας, και στο πρόσωπο του Δημάρχου Καλαμάτας Θανάση Βασιλόπουλο, κάλεσαν τους Καλαματιανούς στο ιστορικό Καρναβάλι της γειτονικής πόλης.

kalesmata-DSC-0137

kalesmata-DSC-0139

kalesmata-DSC-0140

kalesmata-DSC-0141

kalesmata-DSC-0142

kalesmata-DSC-0143

kalesmata-DSC-0144

kalesmata-IMG-3045

kalesmata-IMG-3046

Ο Δήμαρχος τους δέχτηκε με χαρά στο γραφείο του αλλά μετέπειτα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου – κατά την έναρξη του Συμβουλίου – και προέτρεψε όλους να βρεθούν στο 166ο Καρναβάλι της Μεσσήνης.

To Top