Αντιπροσωπεία του Δήμου Μεσσήνης με επικεφαλής το Αντιδήμαρχο Λεωνίδα Χριστοφιλόπουλο, την Πρόεδρο της Κοινότητας Δώρα Βαρανάκη και μέλη του τοπικού συλλόγου, μετέβη απόψε στο Ιστορικό Δημαρχείο της Καλαμάτας, και στο πρόσωπο του Δημάρχου Καλαμάτας Θανάση Βασιλόπουλο, κάλεσαν τους Καλαματιανούς στο ιστορικό Καρναβάλι της γειτονικής πόλης.
Ο Δήμαρχος τους δέχτηκε με χαρά στο γραφείο του αλλά μετέπειτα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου – κατά την έναρξη του Συμβουλίου – και προέτρεψε όλους να βρεθούν στο 166ο Καρναβάλι της Μεσσήνης.

















