ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δωρεά οχήματος 4Χ4 στο Δήμο Καλαμάτας για τις ανάγκες της Πολιτικής Προστασίας

Δωρεά από το Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου

Ομόφωνα αποδεκτή έγινε από τη Δημοτική Επιτροπή Καλαμάτας η δωρεά από το Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου ενός οχήματος 4Χ4 για τις ανάγκες του Δήμου. Συγκεκριμένα, “γνωστοποιήθηκε στο Δήμο Καλαμάτας η επιθυμία του Ιδρύματος Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου να δωρίσει στο Δήμο μας ένα όχημα, SUZUKI VITARA 1.4GL+ 110HP HYBRID 4WD”, όπως επισημάνθηκε από τον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας Παντελή Δρούγα.

Όπως ανέφερε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος “Θα ήθελα να επισημάνω ότι η παρούσα δωρεά του οχήματος προς τον Δήμο μας αποτελεί αποτέλεσμα προσωπικής πρωτοβουλίας και ενεργειών εκ μέρους μου, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μου ως Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας. Με γνώμονα την ανάγκη ενίσχυσης του επιχειρησιακού εξοπλισμού της Πολιτικής Προστασίας προχώρησα σε επαφές και συνεννοήσεις με το ίδρυμα με σκοπό την εξασφάλιση ενός οχήματος που θα συμβάλλει ουσιαστικά στην αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών που αφορούν την ασφάλεια των δημοτών. Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς τον δωρητή (ίδρυμα) για την ευγενική του χειρονομία και την εμπιστοσύνη που έδειξε στον Δήμο μας. Τέλος, είμαι βέβαιος ότι το όχημα αυτό θα αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο για το έργο της Πολιτικής Προστασίας που θα συμβάλει σημαντικά στην ενίσχυση της επιχειρησιακής ετοιμότητας του Δήμου μας”, επισήμανε ο Παντελής Δρούγας.

To Top