Αθλητισμός

Διπλό χαμόγελο για τον ΑΟ Ακρίτα: Νεάνιδες και Κορασίδες συνέχισαν με νίκες στην ΕΣΠΕΠ

Πρώτη νίκη με 3-2 για τις νεάνιδες απέναντι στον ΝΟΚ, επιτυχία των κορασίδων στους Γαργαλιάνους

Με νίκες συνέχισαν οι αναπτυξιακές ομάδες του ΑΟ ΑΚΡΙΤΑ στα αντίστοιχα πρωταθλήματα της ΕΣΠΕΠ.
Αρχικά οι νεάνιδες, για την 2η αγωνιστική, πέτυχαν την πρώτη τους νίκη απέναντι στο ΝΟΚ με 3-2 σετ χωρίς όμως να πιάσουν τα στάνταρ της απόδοσης τους. Δεν είχαν σταθερότητα στον παιχνίδι τους και ο μόνος τομέας που είχε υψηλά ποσοστά ήταν η υποδοχή
Οι κορασίδες έφυγαν με το τρίποντο από την έδρα των Γαργαλιάνων καθώς επικράτησαν με 0-3 σετ του τοπικού Γυμναστικού Συλλόγου. Η πίεση στο σέρβις απέδωσε ενώ αρκετά καλά λειτούργησε και η επίθεση. Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη σε τέσσερις αγώνες.
Το επόμενο Σαββατοκύριακο οι νεανιδες και οι κορασίδες του ΑΟ ΑΚΡΙΤΑ θα αντιμετωπίσουν τον ΓΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ.

ΑΟ ΑΚΡΙΤΑΣ-ΝΟΚ 3-2

ΑΟ ΑΚΡΙΤΑΣ (Πανταζοπούλου): Εμμανουέλα Καρανικολού, Παναγιώτα Αλεβίζου, Εβελίνα Μέντζα, Μυρτώ Μαλάμου, Μαριαλένα Βίγκου, Μαρία Κορογώνα, Πολυξένη Πολλάτου, Σταυριάννα Μητροπούλου, Σταυρούλα Καπερνοπούλου (λ), Χρύσα Παπαδάμη (λ), Πένυ Μαξιλάρα, Αναστασία Περρωτή

ΓΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΩΝ-ΑΟ ΑΚΡΙΤΑΣ 0-3

ΑΟ ΑΚΡΙΤΑΣ (Πανταζοπούλου): Παναγιώτα Αλεβίζου, Μυρτώ Μαλάμου, Άρτεμις Μαρκοπούλου, Αναστασία Περρωτη, Μαρία Κορογώνα, Βίβιαν Γεωργιάδη, Βασιλική Τζακώστα, Σταυρούλα Καπερνοπούλου (λ), Πένυ Μαξιλάρα (λ), Κατερίνα Αντωνοπούλου, Βικτωρία Σουρδή

unn5555amed

unnamed

 

 

 

To Top