Το δικό μου Σχολείο

Δημοτικό Σχολείο Κορώνης: Δημιούργησαν παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας, τον “Μπάρμπα της Κορώνης”!

Εντοπίζοντας τον «Μπάρμπα της Κορώνης» μέσω της Επαυξημένης Πραγματικότητας

Στην αξιοποίηση μιας καινοτόμου τεχνολογίας προέβησαν οι μαθητές της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Κορώνης με σκοπό την αειφορική διαχείριση των πολιτισμικών μνημείων του κάστρου της Κορώνης.


Συγκεκριμένα, χρησιμοποιώντας μία πλατφόρμα δημιουργίας παιχνιδιών επαυξημένης πραγματικότητας ανοιχτού κώδικα, κατασκεύασαν με την καθοδήγηση του δασκάλου τους, Φώτη Μπερδέκλη, το δικό τους παιχνίδι για να εντοπίσουν τον περιβόητο «Μπάρμπα της Κορώνης».

Οι μαθητές αναλαμβάνοντας τον ρόλο του ερευνητή, μπορούσαν να περιπλανηθούν στο κάστρο και να εντοπίζουν με τη βοήθεια των κινητών τους συσκευών διάφορα σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος. Εν συνεχεία, μέσω της επαύξησης του πραγματικού κόσμου οι μαθητές πληροφορούνταν μέσω πολυμεσικού υλικού για την τοπική ιστορία και καλούνταν να επιλύσουν γρίφους με απώτερο στόχο να καταφέρουν να συναντήσουν από κοντά τον ξακουστό «Μπάρμπα της Κορώνης».


Με την ολοκλήρωση του παιχνιδιού, αποδιδόταν στους μαθητές, μέσω της εφαρμογής, το πιστοποιητικό του ερευνητή, έχοντας παράλληλα οι ίδιοι αποκομίσει ένα τεράστιο μαθησιακό όφελος και απομυθοποιώντας ταυτόχρονα την εικόνα του «Μπάρμπα της Κορώνης», καθώς ο τελευταίος δεν αποτελεί τίποτα άλλο παρά την ολότητα της τοπικής ιστορίας των Κορωναίων.

Για την ελεύθερη αξιοποίηση της εφαρμογής από τρίτους θα σηματοδοτηθεί με πληροφοριακό υλικό συγκεκριμένος χώρος.

Δημοτικό Σχολείο Κορώνης: Δημιούργησαν παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας, τον “Μπάρμπα της Κορώνης”!
To Top