MESSINIA PLUS

Δήμος Πύλου-Νέστορος: Και τηλεφωνικό κέντρο για τα αιτήματα των δημοτών-55 οικογένειες εξυπηρετούνται από τη δομή

Καθημερινά 9 με 4 το μεσημέρι λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο που εξυπηρετεί τα αιτήματα των δημοτών- τρόφιμα , φάρμακα, μερίδες φαγητού, εξυπηρέτηση από το ΚΕΠ, και παράδοση των σχετικών εγγράφων στους πολίτες, διεκπεραιώνονται  από τους αρμόδιους υπαλλήλους

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΥΛΟΥ – ΝΕΣΤΟΡΟΣ

Ο Δήμος Πύλου – Νέστορος, από την πρώτη στιγμή που εκδηλώθηκε η πανδημία του Κορωνοϊού, κινητοποιήθηκε, επιδεικνύοντας άμεσα αντανακλαστικά, και στηρίζει καθημερινά τους οικονομικά αδύναμους, τους ευάλωτους από την κρίση, τους ηλικιωμένους και όλους τους ανθρώπους που δηλώνουν ανάγκη υποστήριξης.

Η νέα Υποστηρικτική Δομή Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Πρόνοιας του Δήμου Πύλου – Νέστορος, από τις 19 Μαρτίου, στέκεται στο πλευρό όλων αυτών που πρέπει να παραμείνουν σε κατ’ οίκον περιορισμό, λόγω των μέτρων για την καταπολέμηση της διασποράς του κορονωϊού.

«Οι συγκεκριμένες πρωτοβουλίες της Δημοτικής Αρχής αποδεικνύουν στην πράξη την προσήλωση στον στόχο της στήριξης των ευπαθών ομάδων και των αδύναμων συμπολιτών μας. Στην πανανθρώπινη μάχη εναντίον της πανδημίας του κορωνοϊού, η κοινωνία μας καλείται να αποδείξει την ωριμότητα, την υπευθυνότητα και την αλληλεγγύη της», δηλώνει ο Δήμαρχος Πύλου-Νέστορος Παναγιώτης Καρβέλας τονίζοντας: «Ειδικά αυτές τις Άγιες Ημέρες, ο Δήμος Πύλου -Νέστορος στηρίζει την κοινωνική συνοχή και προστατεύει την δημόσια υγεία, με τρόπο ουσιαστικό και αποτελεσματικό. Κανείς δεν είναι μόνος του σε αυτή τη μάχη και όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε να βγούμε νικητές. Συνεχίζουμε να στεκόμαστε δίπλα στους δημότες του, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες, για βελτίωση των συνθηκών σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που διανύουμε. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΠΙΤΙ, και εμείς φροντίζουμε για εσάς!»

Στο πλαίσιο της καταγραφής αιτημάτων και υποστηρικτικών δράσεων για άτομα και νοικοκυριά, τα οποία δηλώνουν οικονομική αδυναμία, μη δυνατότητα μετακίνησης και εξυπηρέτησης βασικών τους αναγκών, ενεργοποιήθηκε τηλεφωνικό κέντρο το οποίο λειτουργεί καθημερινά από τις 9:00-16:00, συγκεντρώνοντας τις σχετικές περιπτώσεις και δρομολογώντας παρεμβάσεις, όπως την αγορά και προμήθεια τροφίμων ή φαρμάκων, την προσφορά μερίδων φαγητού, την διεκπεραίωση διαφόρων αιτημάτων προς το ΚΕΠ και την παράδοση των σχετικών εγγράφων. Ήδη οι καταγεγραμμένοι ωφελούμενοι της δομής αποτελούνται από περίπου 55 νοικοκυριά.

Η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται τηλεφωνικά καλώντας στο 2723023397 ή ηλεκτρονικά μέσω του e-mail frodizo@pylos-nestor.gr Όλα τα αιτήματα εξετάζονται, αξιολογούνται και ικανοποιούνται σε εύλογο χρονικό διάστημα και με βάση κάθε φορά τις δυνατότητες της Δομής.

Δήμος Πύλου-Νέστορος: Και τηλεφωνικό κέντρο για τα αιτήματα των δημοτών-55 οικογένειες εξυπηρετούνται από τη δομή
To Top