ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δήμος Καλαμάτας: Ορκωμοσία νέου υπαλλήλου-Ενισχύεται το τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

Ορκίσθηκε ενώπιον του Δημάρχου Καλαμάτας την Παρασκευή 27 Μαρτίου 2026 και ανέλαβε υπηρεσία: Ο νεοδιοριζόμενος (6Κ/2024 ΑΣΕΠΕλισσαίος Κωνσταντινόπουλος του Κωνσταντίνου, κλάδου ΠΕ Πληροφορικής, ειδικότητας ΠΕ Πληροφορικής (Software / Hardware), που τοποθετήθηκε στο Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στη Διεύθυνση Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Ευρωπαϊκών Θεμάτων του Δήμου. Ο Δήμαρχος Θανάσης Βασιλόπουλος αμέσως μετά την ορκωμοσία, ευχήθηκε στο νέο υπάλληλο καλή σταδιοδρομία.

To Top