“Με βαθιά οδύνη αποχαιρετούμε τον δικό μας Λεωνίδα”
ΤΟ ΟΜΟΦΩΝΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ
Με βαθιά οδύνη ο Δήμος Δυτικής Μάνης, το Δημοτικό Συμβούλιο, οι εργαζόμενοι του Δήμου και κάθε ένας από εμάς ξεχωριστά αποχαιρετούμε τον δικό μας Λεωνίδα.
Τον εν ενεργεία Πρόεδρο της Κοινότητας Θαλαμών, έναν άνθρωπο που υπηρέτησε επί σειρά ετών με ήθος, κέφι, αισιοδοξία και αίσθημα ευθύνης την Κοινότητά του και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Η απώλειά του αφήνει δυσαναπλήρωτο κενό στις Θαλάμες και σε ολόκληρη τη Δυτική Μάνη.
Το Δημοτικό Συμβούλιο Δυτικής Μάνης, σε έκτακτη και κατεπείγουσα συνεδρίασή του, εξέδωσε ομόφωνα ψήφισμα για την εκδημία του.
Η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί αύριο, Πέμπτη 14 Μαΐου, στις 14:30, στις αγαπημένες του Θαλάμες.
Καλό ταξίδι, Λεωνίδα…

Διαβάστε κι αυτό
Δυτική Μάνη: Έφυγε από τη ζωή ο Πρόεδρος της Τ.Κ. Θαλαμών Λεωνίδας Κατσάκος









