Μνημόνιο Συνεργασίας Δήμου Δυτικής Μάνης – ΦΟΜ-ΜΙΑΟ
Με ουσιαστική συνεργασία και κοινό στόχο, υπεγράφη χθες (Παρασκευή 6/2) το Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Δυτικής Μάνης και της Φιλοζωικής Ομάδας Μάνης – ΦΟΜ-ΜΙΑΟ, με διάρκεια έως τις 31 Δεκεμβρίου 2028.
Το Μνημόνιο υπέγραψαν ο Δήμαρχος Γιώργος Χιουρέας και η Πρόεδρος του Σωματείου Birgit Broest, παρουσία του αρμόδιου Αντιδημάρχου Παναγιώτη Περδικέα και εκπροσώπων της ΦΟΜ-ΜΙΑΟ.
12 & 13 Μαρτίου: ξεκινούν οι πρώτες ενημερωτικές εκδηλώσεις για τη διαχείριση αδέσποτων και δεσποζόμενων ζώων.
Θα ακολουθήσει αναλυτική ενημέρωση.
Δήμος και ΦΟΜ-ΜΙΑΟ ενώνουν δυνάμεις για ένα ζήτημα που δυστυχώς εντείνεται και μας αφορά όλους — και καλούν την τοπική κοινωνία να σταθεί αρωγός με υπευθυνότητα και συμμετοχή.








