Το “δέντρο ελιάς” ψήφισαν για νέο τουριστικό λογότυπο οι Καλαματιανοί

Με 64,5% επικράτησε στην ανοιχτή διαδικτυακή ψηφοφορία η πρόταση, έναντι των άλλων τριών Αποτελέσματα Διαβούλευσης για την επιλογή τουριστικού λογοτύπου Ολοκληρώθηκε με πολύ μεγάλη συμμετοχή του κοινού, άλλη μια κομβική φάση της πρωτοβουλίας του Δήμου Καλαμάτας, που θα καταλήξει στη δημιουργία της νέας σύγχρονης Τουριστικής Ταυτότητας Προορισμού (Destination Branding) και ταυτόχρονα θα αποτελέσει το θεμέλιο … Συνεχίστε να διαβάζετε το Το “δέντρο ελιάς” ψήφισαν για νέο τουριστικό λογότυπο οι Καλαματιανοί.