Κέρδισε τις εντυπώσεις το “χριστουγεννιάτικο τσίρκο του δρόμου” που εμφανίστηκε το βράδυ της Παρασκευής στους πεζόδρομους της Ιατροπούλου και Βαλαωρίτου, αλλά δεν παρέλειψε να επισκεφτεί και την κεντρική πλατεία, ξεσηκώνοντας τα μικρά παιδιά κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Τα ξωτικά ακολουθούσαν τον ξυλοπόδαρο που έδινε το ρυθμό και το κέφι, ενώ και ο Άγιος Βασίλης έδωσε το παρόν στην παρέα. Πρόκειται για ακόμα μια δράση που ετοιμάστηκε από τον Σύλλογο Εστίασης Μεσσηνίας σε συνεργασία με τη ΦΑΡΙΣ στο πλαίσιο των δράσεων της “Πλατείας των Ευχών”.
Ανάλογες δράσεις έχουν προγραμματιστεί και για τις 27 Δεκεμβρίου με τον ξυλοπόδαρο και τα ξωτικά του Άη Βασίλη να εμφανίζονται στο ιστορικό κέντρο, καθώς και για τις 30 Δεκεμβρίου, οπότε θα κάνουν και πάλι τη βόλτα τους στην κεντρική πλατεία της πόλης.




























