Οίνος & Αποστάγματα

Aquarella: 5 top bartenders κάθε Πέμπτη στο open VW!

Τις επιτυχημένες νύχτες διασκέδασης θα επαναλάβει και φέτος το πιο must στέκι της Καρδαμύλης η Aquarella, με το θρυλικό ανοιχτό bar Volkswagen να επιστρέφει!

Το καλοκαίρι στην Aquarella έχει χρώμα και γεύση!

Για πέντε συνεχόμενες Πέμπτες, από τις 26/7 μέχρι και 23/8, καλεσμένοι διάσημοι, φημισμένοι και ξεχωριστοί bartenders θα ανοίγουν το υπαίθριο μπαρ και θα φτιάχνουν τα αγαπημένα τους κοκτέιλ και ποτά σε όσους έχουν την τύχη να βρεθούν και αυτό το καλοκαίρι στην μαγευτική Aquarella!
Η Μάνη μας περιμένει και φέτος!

Αύριο η πρεμιέρα με…THREE CENTS και Γιώργο Μπάγκο και Δημήτρη Νταφόπουλο!

Three Cents: Η μυστική συνταγή πίσω από τα 100% χειροποίητα ελληνικά αναψυκτικά

Σε μόλις δύο χρόνια, τα premium ελληνικά αναψυκτικά από μια ομάδα διακεκριμένων bartender γίνονται ανάρπαστα και εξάγονται σε 17 χώρες.

Δεν είναι μάλλον πολλοί εκείνοι που δεν έχουν δοκιμάσει ακόμα ένα δροσερό κοκτέιλ με γρέιπφρουτ σόδα ή που δεν έχουν δει τα καλαίσθητα μπουκαλάκια της Three Cents, να αποτελούν το «δεξί χέρι» των απανταχού bartenders .

Τα αναψυκτικά Three Cents εμφανίστηκαν στην εγχώρια αγορά κοντά στα Χριστούγεννα του 2014, οι «ειδικοί» πειραματίστηκαν με διάφορες παρασκευές και η ετυμηγορία ήταν μια: Ότι ήρθαν όχι μόνο για να μείνουν αλλά και για να πρωταγωνιστήσουν στην αγορά.

Η ιδέα, βέβαια, προέκυψε πολύ νωρίτερα και μάλιστα, όπως εξηγεί στο Fortune Greece ένας εκ των εμπνευστών της, ο Γιώργος Μπάγκος, η έρευνα πίσω από τη βιομηχανία, αλλά και τα προϊόντα, είχε διαρκέσει για περισσότερα από πέντε χρόνια μέχρι η ομάδα να φτάσει στην φάση της υλοποίησης. «Ως άνθρωποι της εστίασης, είχαμε και οι ίδιοι διαπιστώσει ότι έλειπε ένα καλό φυσικό αναψυκτικό για τις ανάγκες του μπαρ και αυτή ήταν η φιλοσοφία μας στην αρχή. Βέβαια, όπως αποδείχτηκε, υπήρχε αντίστοιχο κενό και από την πλευρά των καταναλωτών».

Ο τρόπος με τον οποίο συστάθηκαν οι «Three Cents» ήταν αποτέλεσμα συγκυριών και καλού timing, καθώς ο Γιώργος με τον Δημήτρη (Νταφόπουλο) έχουν καταγωγή από την Καρδίτσα, ο Δημήτρης εργαζόταν στην εταιρεία του Βασίλη (Καλατζή) ενώ με τον Γιώργο Τσιρίκο, το τέταρτο μέλος, η γνωριμία μετρούσε ήδη αρκετά χρόνια, αλλά η συνεργασία συνέπεσε με την επιστροφή του τελευταίου από το Λονδίνο στην Ελλάδα. Ο Γιώργος προσθέτει ότι όλα ξεκίνησαν «αθώα», αλλά από την αρχή υπήρχε χημεία και σύμπνοια στην ομάδα.

Η Pink Grapefruit Soda, που παραμένει μέχρι και σήμερα το πιο δημοφιλές προϊόν της εταιρείας, ήταν στην αρχή χειροποίητη. Την παρασκεύαζαν και εμφιάλωναν ο Δημήτρης και ο Γιώργος οι οποίοι δούλευαν τότε στο εξωτικό Dos Agaves. «Το πάθος μας για την τέλεια Paloma,το εθνικό ποτό του Μεξικό, μας οδήγησε στο να δημιουργήσουμε την Pink Grapefruit Soda, αφού κανένα άλλο προϊόν στην παγκόσμια αγορά δεν κάλυπτε τα ποιοτικά και γευστικά μας στάνταρτ. Σε μια κουβέντα λοιπόν που κάναμε όλοι μαζί σε ένα καφέ, έριξα την ιδέα στο τραπέζι να την εμφιαλώσουμε, ώστε στην συνέχεια να την κυκλοφορήσουμε στο εμπόριο. Ο Βασίλης με τη σειρά του σκέφτηκε πως ξέρει ένα εργοστάσιο που ενδεχομένως να γινόταν η εμφιάλωση και έτσι βρεθήκαμε στο Αίγιο στο πρώτο ραντεβού μας με το εργοστάσιο “Kρίνος”».

Τι κάνει όμως τα αναψυκτικά αυτά να ξεχωρίζουν; Η ομάδα πίσω από τα Three Cents στόχευε σε ένα ποιοτικό προϊόν με πολύ υψηλό δείκτη ανθράκωσης, 100% φυσικό, χωρίς συνθετικά αρώματα, χρώματα και συντηρητικά. «Μην ξεχνάτε πώς τα προϊόντα τα φτιάχναμε και τα εμφιαλώναμε οι ίδιοι στο χέρι και το μόνο πράγμα που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν τα φρούτα και οι τεχνικές που εξελίσσαμε με τα χρόνια» συμπληρώνει ο Γιώργος. Ωστόσο, δεν μπορεί να παραβλέψει κανείς ότι ανάλογο μεράκι και λεπτοδουλειά χρειάστηκαν και για την εταιρική ταυτότητα, το πανέμορφο vintage μπουκαλάκι των αναψυκτικών με τις καλογραμμένες ετικέτες. «Ο φίλος μας και γραφίστας Νικόλας Γεωργιόπουλος κατάφερε να πάρει ό,τι είχαμε στο κεφάλι μας, την ιστορία, τα κοκτέιλ και τους ίδιους μας τους εαυτούς και να τα βάλει στο χαρτί. Δημιούργησε στην ουσία το branding των Three Cents. Tα σχέδια τα έχει επιμεληθεί η μητέρα του που είναι ζωγράφος, οπότε και αυτά είναι στο χέρι!».

Έτσι η Pink Grapefruit Soda απεικονίζει ένα περιστέρι αφού Paloma στα ισπανικά σημαίνει περιστέρι. Ένα λεμονί για το Lemon Tonic, το δέντρο της κιγχόνης, αφού από εκεί βγαίνει το βασικό συστατικό του Tonic Water, ένα πέταλο για την Ginger Beer, γιατί χρησιμοποιείται στο διάσημο κοκτέιλ Moscow Mule και όπου Mule ίσον μουλάρι, ένα σιφόνι σόδας για το Two Cents Plain και τέλος ένα δελφίνι, το οποίο είναι αντιγραφή μιας αρχαίας τοιχογραφίας στην Σαντορίνη, για το Aegean Tonic. «Έχουμε και ένα έβδομο προϊόν, που θα παρουσιάσουμε στη HORECA που ξεκινάει την Παρασκευή 10/2, αλλά θα μου επιτρέψετε να σας το κρατήσω για έκπληξη» συμπληρώνει περιπαιχτικά ο Γιώργος.

H Three Cents «σαρώνει» και σε διεθνείς βραβεύσεις. Το tonic τους ψηφίστηκε στον διαγωνισμό “World’s 50 Best Bars” ως το πέμπτο πιο δημοφιλές στον κόσμο, στα Mixology Awards του Βερολίνου τον περασμένο Οκτώβριο, το Aegean Tonic ήταν υποψήφιο ως το καλύτερο νέο προϊόν για το 2016 και ακόμη, έχουν στη συλλογή τους ένα αστέρι στα Great Taste awards 2015.

Παρά τις αντιξοότητες που έχει κάθε εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα στην εποχή μας, με τις οικονομικές και φορολογικές απαιτήσεις να αλλάζουν συνεχώς, το μέλλον της Τhree cents διαγράφεται λαμπρό και… απολαυστικό!

Τα υπόλοιπα το βράδυ της Πέμπτης στην Aquarella…

info

https://www.facebook.com/aquarella.kardamili/

Aquarella: 5 top bartenders κάθε Πέμπτη στο open VW!
To Top