Αποτελέσματα Πρώτης Φάσης Πρωταθλήματος Νεανίδων
Η ομάδα Νεανίδων του Απόλλωνα Καλαμάτας ολοκλήρωσε την πρώτη φάση του πρωταθλήματος με θετικά αποτελέσματα, αντιμετωπίζοντας με σεβασμό και αγωνιστικότητα όλες τις ομάδες του ομίλου. Θέλουμε να δώσουμε θερμά συγχαρητήρια σε όλες τις αθλήτριες όλων των ομάδων που συμμετείχαν για το όμορφο και ανταγωνιστικό κλίμα που δημιούργησαν σε κάθε αγωνιστική.
Τα αποτελέσματα της ομάδας μας ήταν τα εξής:
ΝΟ Πύλου– Απόλλων Καλαμάτας: 0–3
Απόλλων Καλαμάτας – Γ.Σ Μεσσήνης: 3–0
Μεσσηνιακός Γ.Σ – Απόλλων Καλαμάτας: 1–3
Απόλλων Καλαμάτας – Ακρίτας Καλαμάτας: 3–0
ΝΟΚ – Απόλλων Καλαμάτας: 0–3
Περισσότερη σημασία από τις νίκες, στα αναπτυξιακά πρωταθλήματα έχει η χαρά του παιχνιδιού, η συνεργασία, η προσπάθεια και η παιδεία που καλλιεργείται μέσα από τον αθλητισμό. Αυτές οι αξίες αποτελούν τον πυρήνα της φιλοσοφίας μας και καθοδηγούν καθημερινά τη δουλειά μας.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν επίσης στις αθλήτριές μας για την προσπάθεια, τη συνέπεια και το ήθος τους, καθώς και στο προπονητικό επιτελείο για την αφοσίωση και τη μεθοδική δουλειά καθ’ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας και των αγώνων.
Συνεχίζουμε με προσήλωση, ταπεινότητα και διάθεση για συνεχή βελτίωση, αναμένοντας την κλήρωση της επόμενης φάσης, καταλήγει η ανακοίνωση του Απόλλωνα.









