Αντίστροφη μέτρηση για την ολοκλήρωση των εργασιών στην ανάπλαση της οδού Φραντζή, και στην επαναφορά του δρόμου στην κυκλοφορία. Ο ανάδοχος του έργου της ανάπλασης προχωρά με γοργούς ρυθμούς, και βρίσκεται στο στάδιο της δαπεδόστρωσης με κυβόλιθους που πλησιάζει τη συμβολή της με τη Σιδηροδρομικού Σταθμού με στόχο μέσα στην επόμενη εβδομάδα να προχωρήσει μέχρι τη συμβολή της με την οδό Νέδοντος, οπότε και θα δοθεί και πάλι στην κυκλοφορία.

Να σημειωθεί ότι η ανάπλαση στη συγκεκριμένη οδό ήταν αυξημένης δυσκολίας καθώς έπρεπε να γίνουν μια σειρά από απαιτητικές εργασίες. Ο δρόμος σκάφτηκε σε βάθος και μπήκε δίκτυο ομβρίων υδάτων, από τη ΔΕΥΑΚ, θωρακίζοντας έτσι τη συγκεκριμένη οδό και αποτρέποντας πλημμυρικά φαινόμενα στο εξής, καθώς η οδός Φραντζή είναι γνωστό ότι παρουσίαζε προβλήματα στις περιπτώσεις έντονης βροχόπτωσης. Πλέον ο κίνδυνος αυτός δεν υπάρχει, καθώς έγιναν νέα μεγάλα φρεάτια και μεγάλος αγωγός ομβρίων. Παράλληλα αντικαταστάθηκε το δίκτυο ύδρευσης στον συγκεκριμένο δρόμο, ενώ έγινε και υπογειοποίηση των δικτύων της ΔΕΗ και του ΟΤΕ, ενώ τακτοποιήθηκε και το δίκτυο οπτικών ινών. Ακολούθησε η υπόβαση του δρόμου και πλέον η δαπεδόστρωση με ψυχρά υλικά, με κυβόλιθους, ακολουθώντας το ίδιο μοτίβο με τις υπόλοιπες αναπλάσεις που προηγήθηκαν στο κέντρο της πόλης. Ο ανάδοχος και ο Δήμος Καλαμάτας φρόντισαν για την λιγότερη δυνατή όχληση, και πλέον είναι θέμα ημερών ο δρόμος να παραδοθεί και ανοίξει για τα οχήματα. Εκτιμάται ότι θα χρειαστούν μερικά ακόμα 24ωρα, ενώ η κακοκαιρία που βρίσκεται προ των πυλών θα πάει λίγες μέρες πίσω το έργο. Εκτιμάται όμως ότι μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα ο δρόμος θα έχει ολοκληρωθεί και θα δοθεί στην κυκλοφορία, αποσυμφορώντας την κίνηση του κέντρου καθώς η οδός Φραντζή είναι κομβικής σημασίας για έξοδο προς Νέδοντος και Αρτέμιδος. Να σημειωθεί ότι ακολουθεί η ανάπλαση της Νέδοντος έως την Κροντήρη οπότε και ολοκληρώνονται οι αναπλάσεις στο κέντρο της πόλης. Το έργο έχει χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης μέχρι τέλος Ιουνίου. Στόχος των αστικών αναπλάσεων ο εκσυγχρονισμός των υποδομών, η αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση των δρόμων και η παραχώρηση ουσιαστικά περισσότερου δημόσιου χώρου στους πεζούς.



























