ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ακόμα 16 εγκαταλελειμμένα οχήματα απομακρύνθηκαν από δρόμους της Καλαμάτας-“Σκανάρει” καθημερινά η Δημοτική Αστυνομία και “σαρώνει” τα παρατημένα

Ασταμάτητος είναι ο Αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας Κώστας Παπαδάκης που “σκανάρει” καθημερινά τους δρόμους της Καλαμάτας εντοπίζοντας εγκαταλελειμμένα οχήματα και δρομολογώντας τις διαδικασίες απομάκρυνσής τους. Μετά τα 40 παρατημένα οχήματα που απομακρύνθηκαν το προηγούμενο διάστημα, ακόμα 16 απομακρύνθηκαν τις προηγούμενες μέρες, μεταξύ των οποίων και μηχανάκια. Ο ίδιος κάνει έκκληση στους δημότες εφόσον εντοπίσουν στη γειτονιά τους εγκαταλελειμένο όχημα να ειδοποιούν τη Δημοτική Αστυνομία είτε τον ίδιο.

“Η απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων συνεχίζεται. Απομακρυνθήκαν από τα σημεία που ήταν και άλλα 12 εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα και 4 μηχανές. Δεν σταματάμε προχωράμε!”, αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανάρτησή του ο Αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας.

577991565-2453864078385157-8676223341727394307-n

579241093-2453864055051826-8219092743766111181-n

580481059-2453864061718492-3155397068863715491-n

580481059-2453864061718492-3155397068863715491-n-1

580817941-2453864095051822-7091647596832261525-n

581931751-2453864101718488-8589664299537330436-n

To Top