ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΑΔΕΔΥ: “Όχι στο ξήλωμα του Δημόσιου Ταχυδρομείου-Να μην κλείσει κανένα κατάστημα ΕΛΤΑ στη Μεσσηνία”

Στη Μεσσηνία κλείνουν τα ΕΛΤΑ σε Θουρία, Πεταλίδι, Κυπαρισσία και Μελιγαλά

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΑ “ΛΟΥΚΕΤΑ” ΣΤΑ ΕΛΤΑ

“Όχι στο ξήλωμα του Δημόσιου Ταχυδρομείου-Να μην κλείσει κανένα κατάστημα ΕΛΤΑ στη Μεσσηνία”

Το Νομαρχιακό εκφράζει την κατηγορηματική του αντίθεση στα σχέδια της διοίκησης των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛΤΑ) για το κλείσιμο καταστημάτων στην Μεσσηνία στο πλαίσιο του λεγόμενου «Στρατηγικού Σχεδίου Αναδιοργάνωσης 2023-2027».

“Πίσω από τις ωραίες λέξεις περί «εξορθολογισμού» και «μετασχηματισμού» κρύβεται μια πολιτική περικοπών, απολύσεων και ιδιωτικοποίησης που υπονομεύει τον δημόσιο χαρακτήρα των υπηρεσιών και στερεί από τους πολίτες βασικά κοινωνικά αγαθά”

Το κλείσιμο των καταστημάτων θα έχει σοβαρές συνέπειες:
-Οι συνταξιούχοι και οι ηλικιωμένοι θα στερηθούν εύκολη πρόσβαση στις πληρωμές και συναλλαγές τους.
-Οι μικρές επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες θα βρεθούν χωρίς ταχυδρομική υποστήριξη.
-Οι εργαζόμενοι θα αντιμετωπίσουν ανασφάλεια, μετακινήσεις, απολύσεις ή εθελούσιες εξόδους, στο όνομα της “εξοικονόμησης κόστους”

Απαιτούμε:

-Να μην κλείσει κανένα ταχυδρομικό κατάστημα στη Μεσσηνία

-Να μην απολυθεί ή μετακινηθεί κανένας εργαζόμενος.

-Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους, με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.

-Δημόσιο ταχυδρομείο με κοινωνικό ρόλο, που να υπηρετεί τις ανάγκες των πολιτών και όχι τα επιχειρηματικά συμφέροντα.

Ανακοίνωση της Π.Ο.Σ.Τ. για τις αλλαγές στα ΕΛΤΑ

Τι αναφέρει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών

To Top