ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΑΔΕΔΥ Μεσσηνίας: Αντίθετη στο σύστημα αξιολόγησης-“Στοχεύει στην κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών”

Τοποθέτηση του Προέδρου του ΝΤ ΑΔΕΔΥ Μεσσηνίας, Δημήτρη Φαββατά, στην εκδήλωση που πραγματοποίησε ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Μεσσηνίας μαζί με εκπροσώπους της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ)

“Το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Μεσσηνίας εκφράζει την κατηγορηματική του αντίθεση στο σύστημα «αξιολόγησης» που επιχειρείται να επιβληθεί στον χώρο της εκπαίδευσης. Πρόκειται για ένα μοντέλο που, παρά τις κυβερνητικές διαβεβαιώσεις, δεν στοχεύει στη βελτίωση της παιδαγωγικής διαδικασίας ούτε στη στήριξη των εκπαιδευτικών, αλλά στην κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών και στην περαιτέρω διόγκωση των ανισοτήτων.

Η αξιολόγηση που προωθείται:

-Μετατρέπει το σχολείο σε μηχανισμό ανταγωνισμού και όχι συνεργασίας.
-Επιφορτίζει τους/τις εκπαιδευτικούς με πρόσθετες γραφειοκρατικές υποχρεώσεις.
-Ανοίγει τον δρόμο για πειθαρχικές πιέσεις, μισθολογικές ανισότητες και ελαστικοποίηση εργασιακών σχέσεων.
-Δεν λαμβάνει υπόψη τις πραγματικές ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης: μόνιμους διορισμούς, επαρκή χρηματοδότηση, αναβάθμιση υποδομών και ουσιαστική επιμόρφωση.

Οι εκπαιδευτικοί καθημερινά στηρίζουν τη δημόσια παιδεία μέσα σε δύσκολες συνθήκες, με αφοσίωση και επαγγελματισμό. Η πολιτεία οφείλει να σταθεί δίπλα τους, όχι να τους αντιμετωπίζει με καχυποψία και τιμωρητική λογική.

Το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Μεσσηνίας καλεί τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους μαθητές και όλη την κοινωνία να υπερασπιστούν τον δημόσιο, δημοκρατικό και ισότιμο χαρακτήρα της εκπαίδευσης. Δηλώνουμε ότι θα στηρίξουμε με κάθε μέσο τις συλλογικές δράσεις και αποφάσεις των εκπαιδευτικών σωματείων για την ακύρωση στην πράξη του συστήματος αξιολόγησης.
Η υπεράσπιση της δημόσιας παιδείας είναι υπόθεση όλων μας”, καταλήγει ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ Μεσσηνίας, Δημήτρης Φαββατάς.

To Top