Τροφή για σκέψη

2.480 ευρώ για δισέλιδη προβολή της Καλαμάτας σε περιοδικό του Αερολιμένα “Ελ.Βενιζέλος”

Σε ακόμα μια έντυπη διαφήμιση της Καλαμάτας προχωρά ο Δήμος. Η προβολή της Καλαμάτας θα γίνει στο περιοδικό 2board του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Ελ.Βενιζέλος, που εκδίδεται κάθε τρίμηνο. Η δισέλιδη προβολή, που θα κοστίσει 2.480 ευρώ, αφορά χειμερινούς προορισμούς, ενώ είχε προηγηθεί ανάλογη δισέλιδη διαφήμιση το καλοκαίρι στο ίδιο έντυπο. Όπως αναφέρεται στη σχετική εισήγηση της Δημοτικής Αρχής προς την Οικονομική Επιτροπή:

“Την ανάγκη του Δήμου για τουριστική προβολή μέσω της διαφημιστικής επαναπροβολής του
στο επίσημο περιοδικό 2board του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Ελ.Βενιζέλος και στo
τριμηνιαίο τεύχoς που αφορά συλλεκτική -εορταστική έκδοση Black &White (με αφορμή την
συμπλήρωση των 50 τευχών κυκλοφορίας ) μετά και την δισέλιδη καταχώριση του στο
τριμηνιαίο τεύχος της καλοκαιρινής έκδοσης blue Issue (Αύγουστος –Οκτώβριος). Η έκδοση
αφορά ένα τεύχος το οποίο θα περιέχει χειμερινούς προορισμούς – θησαυροί της Ελλάδας το οποίο θα κυκλοφορήσει στον Αερολιμένα στις 15/12/2020 και θα παραμείνει έως τέλος
Μαρτίου του 2021 (Μετατίθεται το αρχικό διάστημα κυκλοφορίας του που ήταν από 20/11/2020
έως τέλος Φεβρουάριο 2021).Το περιοδικό για υγειονομικούς λόγους θα βρίσκεται μέσα σε
σακούλα”.

ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ ΕΝΤΥΠΑ-ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΟΧΕΥΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ

Nα υπενθυμίσουμε ότι ακόμα μια έντυπη διαφήμιση της Καλαμάτας έγινε την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου, στο ένθετο “Διακοπές” της εφημερίδας “Το Βήμα” της Κυριακής. Συγκεκριμένα, έγινε ολοσέλιδη καταχώρηση σε δεξιά σελίδα του ενθέτου, η οποία κόστισε 1.227 ευρώ, που θα βαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου Καλαμάτας του 2020.

Το έχουμε επισημάνει και άλλες φορές. Η διαφήμιση της Καλαμάτας σε εξειδικευμένα έντυπα διακοπών μαζί με εκατοντάδες άλλους προορισμούς είναι παρωχημένη και πεταμένα λεφτά. Η προβολή σε ταξιδιωτικά έντυπα, όπου ακριβοπληρώνονται οι σελίδες θεωρείται ξεπερασμένη και δεν ανταποκρίνεται στα σύγχρονα πρότυπα τουριστικής προβολής, καθώς δεν έχει συγκεκριμένη στόχευση. Ο Δήμος Καλαμάτας δείχνει να επιμένει και σε αυτού του είδους προβολή. Έχει χειροπιαστά αποτελέσματα από την προβολή στα έντυπα αυτά; Ή απλώς ακολουθούμε την πεπατημένη, με την παραδοσιακή διαφήμιση της Καλαμάτας σε εφημερίδες και περιοδικά που κάναμε τα τελευταία 15 χρόνια; Η δημοτική αρχή θα πρέπει να επανεξετάσει τις έντυπες διαφημίσεις, να επαναξιολογήσει την διάχυση του μηνύματος που θέλει να περάσει και να στοχεύσει με τα ίδια χρήματα αποκλειστικά στις χορηγούμενες διαφημίσεις όχι μόνο της Καλαμάτας αλλά ολόκληρου του Δήμου στο διαδίκτυο. Το έκανε εν μέρει το καλοκαίρι.  Το όφελος για την τουριστική προβολή της Καλαμάτας θα είναι πολλαπλάσιο.

Μαίρη Περδικέα

Διαβάστε και αυτό:

Τουριστική προβολή Δήμου Καλαμάτας: Χωρίς στόχευση και μόνο για την Καλαμάτα

2.480 ευρώ για δισέλιδη προβολή της Καλαμάτας σε περιοδικό του Αερολιμένα “Ελ.Βενιζέλος”

Δημοφιλέστερα

To Top