Στην τοποθέτηση μιας ανοξείδωτης βρύσης-γούρνας προχώρησε σήμερα ο Δήμος Καλαμάτας, στον προαύλιο χώρο του 14ου Δημοτικού Σχολείου. Η ανοξείδωτη κυκλική κατασκευή με βάση, ήρθε να αντικαταστήσει την παλιά, φθαρμένη από το χρόνο και αποσαθρωμένη τσιμεντένια βρύση. Η νέα ανοξείδωτη με πολλαπλά επιμέρους βρυσάκια, τοποθετήθηκε ακριβώς δίπλα στην παλιά και συνδέθηκε με το δίκτυο ύδρευσης.


Πρόκειται για ένα αίτημα που καιρό τώρα είχε υποβάλλει το σχολείο ζητώντας την επισκευή της παλιάς βρύσης. Αντ’ αυτού οι Τεχνικές Υπηρεσίες και ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Δημήτρης Μαστραγγελόπουλος, ενέκριναν μια καλύτερη λύση στην τοποθέτηση μιας νέας ανοξείδωτης, κυκλικής, στο ύψος των παιδιών, ώστε να εξυπηρετούνται. Πάντως, ορισμένοι γονείς εξέφρασαν τη διαφωνία τους για την συγκεκριμένη κατασκευή, εμμένοντας στο αίτημά τους για επισκευή της παλιάς βασικής βρύσης.








