ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έως 23 Ιουνίου οι εγγραφές στην κατασκήνωση Αγ. Μαρίνας

ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΕΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

Παρατάθηκαν μέχρι και την ερχόμενη εβδομάδα- Παρασκευή 23 Ιουνίου- οι εγγραφές για την κατασκήνωση της Αγίας Μαρίνας στον Ταΰγετο,όπως δήλωσε στο MessiniaLIVE o πρόεδρος του ΔΣ της Κατασκήνωσης και Δημοτικός Σύμβουλος, Ηλίας Γυφτέας.

Η αναβάθμιση των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού βρίσκεται σε εξέλιξη και ο κ. Γυφτέας διαβεβαίωσε ότι πολύ σύντομα η κατασκήνωση θα είναι πανέτοιμη.
Παρατήρησε, ακόμα, ότι τα στελέχη που θα εργαστούν, είναι αξιόλογα πρόσωπα, επιστήμονες, με εμπειρία και εγγυώνται τον παιδαγωγικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα της κατασκήνωσης, την προστασία και την ασφάλεια των παιδιών.
Οι εγγραφές των παιδιών και των ηλικιωμένων γίνονται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στη Διεύθυνση Πρόνοιας του Δήμου Καλαμάτας (Ψαρών 15 - ισόγειο Διοικητηρίου, γραφ. 358 - τηλ. 27213 61863), στο Δημαρχείο Καλαμάτας (παλιό Νοσοκομείο - 1ος όροφος, γραφείο 106), στο Α' και Β' ΚΑΠΗ του δήμου και στους υπόλοιπους δήμους του Νομού Μεσσηνίας.

Οι εγγραφές ατόμων με αναπηρία γίνονται στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρίες (Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.με.Α.), που εδρεύει επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου 236, Ηλιούπολη, τηλ. 210 5236501.

Οι αιτήσεις με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά μπορούν να αποστέλλονται και ταχυδρομικά στην διεύθυνση: Δήμος Καλαμάτας -Διεύθυνση Πρόνοιας - Ψαρών 15 - Διοικητήριο - 24100 Καλαμάτα.

Οι κατασκηνωτικές περίοδοι θα είναι 4 και θα έχουν διάρκεια 10 ημερών η καθεμία:

1η περίοδος: από 3 Ιουλίου έως 12 Ιουλίου, για παιδιά 6 μέχρι 12 ετών.
2η περίοδος: από 13 Ιουλίου έως 22 Ιουλίου, για παιδιά 6 μέχρι 12 ετών.
3η περίοδος: από 23 Ιουλίου έως 1η Αυγούστου, για ΑμεΑ (ενήλικοι).
4η περίοδος: από 4 Αυγούστου έως 13 Αυγούστου, για ηλικιωμένους.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Α) Για παιδιά

• Αίτηση (μπορείτε να τη βρείτε στο site Δήμου Καλαμάτας)
• Υπεύθυνη δήλωση (site Δήμου) του γονέα ή κηδεμόνα στην οποία θα αναγράφεται το ύψος του ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος του προηγούμενου έτους, ο αριθμός των προστατευόμενων μελών, οι ηλικίες των τέκνων, ο τύπος της οικογένειας (π.χ. μονογονεϊκή, τρίτεκνη, πολύτεκνη), άλλα κοινωνικά χαρακτηριστικά (π.χ. άνεργοι, ανασφάλιστοι, σε κατάσταση ένδειας, οικογένειες σε κρίση, πληθυσμιακές μειονότητες κλπ), καθώς και κάθε πιστοποιητικό που αποδεικνύει τα παραπάνω (φωτοαντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος της εφορίας, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, βεβαίωση ή κάρτα ανεργίας του Ο.Α.Ε.Δ. κλπ)
• Βεβαίωση ιδιώτη γιατρού ή γιατρού του ασφαλιστικού φορέα, στην οποία υποχρεωτικά αναγράφεται η κατάσταση υγείας του παιδιού, ο εμβολιασμός του με τα υποχρεωτικά εμβόλια, ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα, ότι η εν γένει κατάσταση της υγείας του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε κατασκηνωτικό πρόγραμμα και τυχόν λοιπές παρατηρήσεις (φαρμακευτική αγωγή, αλλεργίες κλπ)
• Απόδειξη καταβολής ποσού συμμετοχής 30 ευρώ.
Στην Παιδική Εξοχή γίνονται δεκτά παιδιά που έχουν ανάγκη παραθερισμού και είναι ηλικίας από 6 μέχρι 12 ετών.

B) Για ηλικιωμένους:
• Αίτηση συμμετοχής, την οποίαν μπορείτε να δείτε στο site του Δήμου Καλαμάτας
• Υπεύθυνη δήλωση που θα αναφέρει το ύψος του οικογενειακού ή ατομικού εισοδήματός του
• Βεβαίωση ιδιώτη γιατρού ή γιατρού του ασφαλιστικού φορέα, στην οποία υποχρεωτικά θα αναγράφεται ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα και ότι η εν γένει κατάσταση της υγείας του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε κατασκηνωτικό πρόγραμμα
• Απόδειξη καταβολής ποσού συμμετοχής 30 ευρώ.

Οι εγγραφές των παιδιών & των ηλικιωμένων θα γίνονται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, στη Διεύθυνση Πρόνοιας του Δήμου Καλαμάτας (Ψαρών 15 - ισόγειο Διοικητηρίου, γραφ.: 358 - τηλ. : 27213 61863), στο Δημαρχείο Καλαμάτας (Αθηνών 99 - 1ος όροφος, γραφ. 106), στο Α΄& Β΄ΚΑΠΗ του Δήμου Καλαμάτας και στους υπόλοιπους Δήμους του Νομού Μεσσηνίας & στα ΚΑΠΗ αυτών.
Οι κατασκηνωτές (παιδιά & ηλικιωμένοι) θα καταβάλουν ποσό συμμετοχής 30 ευρώ, στο ταμείο του Δήμου Καλαμάτας ή
στον υπ' αριθμ. 220/54035021 (GR 3101102200000022054035021) τραπεζικό λογαριασμό του Δήμου Καλαμάτας στην Εθνική Τράπεζα,
αναφέροντας οπωσδήποτε το όνομα του κατασκηνωτή.
Εξαιρούνται τα παιδιά των τρίτεκνων, των πολύτεκνων οικογενειών, των οικογενειών που ο ένας ή και οι δύο γονείς είναι άνεργοι, καθώς και των οικογενειών που είναι δικαιούχοι του προγράμματος Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης, επισυνάπτοντας τα σχετικά αποδεικτικά στοιχεία.
Το ποσό συμμετοχής επιστρέφεται σε περίπτωση μη επιλογής του κατασκηνωτή για το κατασκηνωτικό πρόγραμμα (ύστερα από απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου).

Γ) Για ΑμεΑ
Οι εγγραφές ατόμων με αναπηρία θα γίνονται στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Γονέων & Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρίες (Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.με.Α.), που εδρεύει επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου 236, Ηλιούπολη, τηλ. 210 5236501.

Οι αιτήσεις με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι δυνατόν να αποστέλλονται και ταχυδρομικώς στην διεύθυνση: Δήμος Καλαμάτας -Διεύθυνση Πρόνοιας - Ψαρών 15 – Διοικητήριο - 24100 Καλαμάτα.

To Top